Aslan Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Er der nogen, der nogen sinde har hørt om en hund, der ikke ville spise dens mad når det havde været i en plastik fodertønde? (Der er jo hunde der ikke vil drikke af bestemte ting osv) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Januar 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2009 Jeg har ikke hørt om det, men der kan vel stadigvæk, være "smag" af plastik i spanden, jeg ved ikke lige hvor skrappe reglerne er, for de her reklame foderspande. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Priceman Besvaret Januar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2009 Jeg har ikke hørt om det, men der kan vel stadigvæk, være "smag" af plastik i spanden, jeg ved ikke lige hvor skrappe reglerne er, for de her reklame foderspande. Der bør ikke være hverken afsmag eller duft fra en foder spand. Hvis man køber eller får er der er beregnet til foder skal den være forsynet med dette symbol. [ATTACH]5259[/ATTACH] Er det ikke forsynet med dette symbol så er det ikke godkendt til foder og fødevarer og bør ikke benyttes. Ydermere bør spanden (så vidt jeg husker) være lavet af enten LDPE (low density polyethylene) eller HDPE (High Density polyethylene) eller en anden form for polypropylene (PP) der er godkendt til fødevarer. Plast er en jungle at finde rundt og det er ikke for sjov at plastmager er en decideret uddannelse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bettesmor Besvaret Januar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2009 nej, det har jeg ikke. jeg har købt en fodderspand, og godt nok er der reklame på den, men jeg har slet ikke overvejet at den ikke skulle være godkendt til tørfodder. har heller ikke tjekket den. men der er vel også forskel på kravene til plast, efter om det er til tørfodder eller madskåle til leverpostej? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillefod Besvaret Januar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 Har lige tjekket mine... Foderspande fra Olivers er godkendt til foder og fødevarer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Januar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 Jeg lader altid foderet blive i sækken - som jeg så putter i foderspanden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Priceman Besvaret Januar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 Jeg lader altid foderet blive i sækken - som jeg så putter i foderspanden Det minimerer jo også de gange man bør vaske sin spand. Hvis man ikke lader det blive i posen så bør man i mine øjne vaske og desinficere spanden inden opfyldning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Januar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 Det minimerer jo også de gange man bør vaske sin spand. Hvis man ikke lader det blive i posen så bør man i mine øjne vaske og desinficere spanden inden opfyldning. Jeg er bare så fiks :blink: Desuden anbefaler producenten det også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Januar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 Jeg er bare så fiks :blink: Desuden anbefaler producenten det også Juhu, så er jeg også fiks. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Januar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 Juhu, så er jeg også fiks. Sådan er vi jo en lille lukket kreds der er :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Januar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 Jeg er bare så fiks :blink: Desuden anbefaler producenten det også Her er en glorie Må gerne... for har lige sendt dig grønt som belønning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Januar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 Her er en glorie Må gerne... for har lige sendt dig grønt som belønning Tak tak - Jeg har jo masser af Glorier ellers :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Januar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 Tak tak - Jeg har jo masser af Glorier ellers :blink: Husk nu at købe godt med pudsemiddel så :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Januar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 Husk nu at købe godt med pudsemiddel så :blink: Ikke nødvendigt - De skinner altid :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts