Kikashale Skrevet December 20, 2024 Rapporter Share Skrevet December 20, 2024 Jag älskar väggkonst men tycker också om den lekfulla stilen med väggdekaler. Jag vill kombinera båda i mitt vardagsrum men är osäker på hur jag kan mixa dem utan att det blir rörigt. Har ni några tips på hur man blandar dessa två element på ett harmoniskt sätt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kanazin Besvaret December 20, 2024 Rapporter Share Besvaret December 20, 2024 Hej! Att kombinera väggkonst och väggdekaler kan skapa en unik och intressant atmosfär i ditt vardagsrum, men det gäller att hitta rätt balans. Ett bra tips är att välja en central vägg för väggkonsten och placera väggdekaler runt om för att inte överbelasta rummet. För att skapa harmoni, välj färger som kompletterar varandra och håll dig till ett tema – till exempel minimalistisk konst och lekfulla citat eller djurmotiv. Besök Väggdekor & Dekor för att hitta stilrena väggdekaler som passar bra med din väggkonst och skapar en balanserad inredning! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
niloni Besvaret December 23, 2024 Rapporter Share Besvaret December 23, 2024 Exakt! Balans är viktigt. Du kan även blanda olika stilar — som modern väggkonst med lekfulla dekaler — så länge de har ett gemensamt tema eller färg. Ett annat alternativ är att använda dekaler på en funktionsvägg och konst på den motsatta väggen för att skapa kontrast utan att överbelasta utrymmet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts