Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Efter tisseturen..

Featured Replies

Besvaret

Hej.

Jeg ville bare høre om nogen havde en ide til, hvordan jeg kan få hvalpen med ind i huset igen efter vi har været ude i haven.

Han er blevet rigtig dygtig til komme ud når han er trængende, men når vi skal ind igen ender det ofte med jeg må hjælpe ham ind til sidst.

Der er alt for mange spændende ting i haven. :ivrig:

Men det er jo ikke holdbart i længden.

Ved godt vi skal have lidt mere tålmodighed og træne ham, men jeg tænkte mere om der var nogle ideer til hvordan man kan træne/lokke ham.

Har prøvet lidt med godbidder og ros, men de er ikke helt så spændende som alt det udenfor.

Hilsen Brian

Besvaret

Du må prøve at finde noget, han synes er rigtig sjovt, så han gerne vil med ind.. Det er vigtigt du grundlægger nogle gode vaner med ham allerede nu, jo ældre hunden bliver, jo sværere er det at lære dem gode vaner :-)

Du kan prøve med nogle godbidder han synes bedre om eller noget legetøj han elsker, som kun bruges ved indkald. Nogle gange hjælper det også at løbe og skabe sig åndsvagt, hunde har en tendens til at synes det er rigtig sjovt :blink:

Besvaret
Nogle gange hjælper det også at løbe og skabe sig åndsvagt, hunde har en tendens til at synes det er rigtig sjovt :blink:

Jeps det virker fint :5up: og så kan man lige kalde kooom kooom imens og så håbe at det en dag er nok :mrgreen: og så huske at rose når man er inde og gerne en godbid eller et par stykker :mums: de skal virkelig føle de er verdens mester hvergang de roses

Besvaret

Tak for de gode forslag.

De sidste par gange har han faktisk kommet ind igen uden problemer, så de skal nok lykkes i længden.

Vi er godt igang med at træne indkald, og der er godbidderne i høj kurs, så mon ikke han nok skal lære det.

Besvaret

Ter sig dumt og siger som den lyd i et gammel bumletog når dørene lukkes :mrgreen:

Skinger stemme mens man klapper vildt på lårene og siger "koooooooooooooommeeeeeeeeerduuuuuuuuuuuuuuuuu"

Ha en lille plastikbeholder medgodb idder i ved døren

1) den siger gode lyde

2) giv hunden en god bid når den er kommet ind :blink:

Besvaret
Jeps det virker fint :5up: og så kan man lige kalde kooom kooom imens og så håbe at det en dag er nok :mrgreen: og så huske at rose når man er inde og gerne en godbid eller et par stykker :mums: de skal virkelig føle de er verdens mester hvergang de roses

Ja, det er også min erfaring :lol: Og man kan jo håbe at naboerne også hygger sig :blink:

Besvaret
Ja, det er også min erfaring :lol: Og man kan jo håbe at naboerne også hygger sig :blink:

Man kan også bare håbe at de ikke nævne noget :mrgreen:

Damn jeg ville blive flov hvis min "opførsel" blev kommenteret :oops:

Besvaret
Tak for de gode forslag.

De sidste par gange har han faktisk kommet ind igen uden problemer, så de skal nok lykkes i længden.

Vi er godt igang med at træne indkald, og der er godbidderne i høj kurs, så mon ikke han nok skal lære det.

Jo da :mrgreen: