Umulia Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Ja... Nu har jeg så - som det sidste menneske i Danmark - opdaget at man også kan give kommentarer til blog-indlæg. Og at jeg har fået en del af dem :oops: Jeg ville bare lige sige tak - og undskyld til de af Jer, der har stillet spørgsmål. Det var ikke min mening at ignorere Jer :oops: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2009 Ja... Nu har jeg så - som det sidste menneske i Danmark - opdaget at man også kan give kommentarer til blog-indlæg. Og at jeg har fået en del af dem :oops: Jeg ville bare lige sige tak - og undskyld til de af Jer, der har stillet spørgsmål. Det var ikke min mening at ignorere Jer :oops: Blind høne kan også finde korn :blink: Undskyld, jeg kunne ikke lige lade være :5up: Den får du altså karma for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts