Gæst Martin T Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 ja mit navn er martin thomsen jeg har haft hunde og trænet med hunde i over 17 år nu, puha det betyder jo at man nok ikke er helt ung mere af hunde sports har jeg trænet alt lige fra alm lydighed til IPO,PH,PP samt agillyti men de sidste 3 års tid har jeg brugt mere og mere tid på weightpull... af hunde har jeg 2 stk lige nu en han hund Buggi som er omkring de 5 år og min tæve zoey omkring de 4 år ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lone m Besvaret Januar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2009 Hejsa:5up: Velkommen til hunde-forum, Håber du får nogen gode timer her. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2009 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2009 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Januar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2009 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2009 Hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2009 Velkommen til Hvilken slags hunde har du? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
brigit Besvaret Januar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2009 hej hej velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Martin T Besvaret Januar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2009 jamen jeg takker mange gange for den varme velkomst mine hunde er 2 indpoteret brugs mastiff typer af hunde i mellem til stor i stil med presa og cc .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2009 jamen jeg takker mange gange for den varme velkomst mine hunde er 2 indpoteret brugs mastiff typer af hunde i mellem til stor i stil med presa og cc .. Pas, hvad betyder det Hvilken race? (så kan man nelig google billeder den ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2009 Billeder tak :mrgreen: og velkommen til :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Render Besvaret Januar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2009 :vinken:Velkommen skal der også lyde herfra.. :5up: Fra Tildes mor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2009 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Januar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2009 Hej og velkommen til Må man se nogle billeder af dine hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Januar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2009 hej og velkommen til Jeg vil da også glæde mig til at se billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Martin T Besvaret Januar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2009 hej alle og takker for den varme velkomst og ja jeg´skal nok lige for taget mig sammen til at få smidt lidt billeder ind af mine hunde så i kan se dem, men desværre tager al ting jo tid og når man gerne vi når det hele så går der lidt men jeg lover jeg nok skal få lagt lidt ind her en af de nærmeste dage.. mvh Martin T Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts