Hop til indhold

Præsentiation af mine Newfer og mig


Gæst bibi
 Share

Recommended Posts

Gæst Jørgen Larsen
Tusind tak for velkomsterne , dejligt at føle sig velkommen og blive hjulpet i gang :-)

 

Newfer elsker sne og vand , de tager sig gerne en ude lur i sneen , og lige så gerne en svømmetur i vandet , så er det lige med at finde et sted hvor der ikke er andre de kan plaske til når de røster sig , uha det er meget vand de kan røste af sig

 

Hvad vægten angår , er de måske nok store , men det meste er pels , en våd Newfer er et sølle syn :-D

 

Her er et bevis på at en snedrive er det perfekte sted at tage sig en lur , og at en newfer godt bare gerne vil være med når der sker noget

 

Min drøøøømmehund, er ret misundelig lige nu

vejer vel et ton som våd, du få da vasket gulv efter en våd rystetur :rolleyes:

 

Velkommen her på foraen

 

og får vel lidt flere billeder at se :confused::confused::confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for velkomsterne alle sammen

 

Gryn : det er et godt spørgsmål :-D , du får svaret når jeg kommer hjem , jeg kan bare ikke huske det her tidligt på morgenen :lol:

 

 

Jørgen : Det var også min drømmehund , og nu har jeg 4 :lol: , og jeg fortryder ikke på noget tidspungt , altså kun når vi går tur og skal have en trillebør med til at køre deres efterladenskaber væk i :mrgreen:

 

Der skal nok komme billeder , har mere tid i næste uge , FRIUGE :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...