Hop til indhold

Præsentiation af mine Newfer og mig


Gæst bibi
 Share

Recommended Posts

Hejsa til jer alle

 

Jeg vil som nyt medlem lige præsentere mine hunde og mig selv, jeg har 4 dejlige Newfoundland , Harry er en stor dreng på 57 kg og er 6 år , Henny er en tæve på 6½ år og 48 kg, Mikker ,fra egen avl ,er en balademager på 2 år og elsker at udfordre den gamle hanhund , som den sidste er der lille Bibiana på 5½ md , en rigtig charmetrold , også fra egen avl .Jeg har også en lille blandingshund Kenzo på lidt over 2 år og små 10 kg

 

Jeg hedder Susan , arbejder med demente og bor i NV sjælland , min fritid går med dyrene , da jeg også har en del papegøjer er tiden hurtigt brugt

 

Der kommer nok nogle fejl med tiden , til jeg lærer at bruge forummet , jeg håber i bærer over med det

 

MVH Susan

 

Så er der et billed af de sidste kuld her er lavet , Bibiana er yderst til højre

Redigeret af bibi
Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa

 

Bantus : Tak skal du have , Newfer er også bare dejlige bamser , og mon ikke der sniger sig lidt billeder ind lige pludselig :-)

 

 

Aussies for ever : Tak for velkomsten , der skal nok komme mere om bamserne :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa

 

Bantus : Tak skal du have , Newfer er også bare dejlige bamser , og mon ikke der sniger sig lidt billeder ind lige pludselig :-)

 

 

Aussies for ever : Tak for velkomsten , der skal nok komme mere om bamserne :-)

 

Hej Hej..lige et lille råd. der er en knap der hedder citer når du vil svare på et indlæg. Den er nede i højrehjørne af det indlæg du vil svare på.

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Hej..lige et lille råd. der er en knap der hedder citer når du vil svare på et indlæg. Den er nede i højrehjørne af det indlæg du vil svare på.

 

Bantus

 

Prøver lige her , så er det lige om det er rigtigt :-D , tak for tippet , der er godt nok mange ting at lære , men kan heller ikke forstå at jeg ikke har profilbilledet med oppe i v hjørne hvor der står Bibi

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til ... jeg er også "næsten" vokset op med en Newf :hjerte: Min mormor og morfar havde den mest godmodige hund i hele verden ... Bamse som var en sort New Foundlænder - som desværre boede nede på deres værksted og altid var pænt ulækker i pelsen ... men hunden var god og jeg elskede den hund :)

 

Tak for velkomsten , ja de er så kærlige , synt Bamse boede i værkstædet og gå med en uplejet pels

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, velkommen til.

 

Har også selv gode barndomsminder om newfen Mille, der var en dejlig, godmodig tøs, der tog alt i rolig, tilbagelænet stil.

 

Tak for velkomsten , ha ha , ja en Newfer er ikke det hurtigste , medmindre der virkelig er noget spændende eller en god leg :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøver lige her , så er det lige om det er rigtigt :-D , tak for tippet , der er godt nok mange ting at lære , men kan heller ikke forstå at jeg ikke har profilbilledet med oppe i v hjørne hvor der står Bibi

 

Grunden til at der ikke er noget billed, er at du skal have postet et vist antal indlæg før du får billedet på. Mener det er 15 indlæg du skal skrive, og så skulle du gerne få et billed i hjørnet (også kaldet et avatar)

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej og velkommen :vinken:

 

Håber du bliver rigtig glad for at være herinde (hos os) :-D så vi får mange flere billeder af dine skønne hunde at se :engel: :engel:

 

Tak skal du have , der skal nok komme billeder ind , men forstår ikke rigtig det med at man kun kan sætte 10 billeder ind op til 50 indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Grunden til at der ikke er noget billed, er at du skal have postet et vist antal indlæg før du får billedet på. Mener det er 15 indlæg du skal skrive, og så skulle du gerne få et billed i hjørnet (også kaldet et avatar)

 

Bantus

 

Jeg må sætte mig lidt mere ind i det hele , så kan det være det hele kommer ind på lystavlen , og bliver der , lige nu virker det forvirrende :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej og velkommen til :vinken:

 

Newfer er bare dejlige hunde :lun:

 

Angående billedet, så kan det godt være Bantus har ret, men hvis billedet skal vises på debatten, så hedder det "avatar". Profilbilledet vises kun, når man går ind i din profil - og der er et billede... :blink:

 

Du skal bare finde "rediger avatar", mener jeg det hedder, i dit kontrolpanel :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for velkomsterne , dejligt at føle sig velkommen og blive hjulpet i gang :-)

 

Newfer elsker sne og vand , de tager sig gerne en ude lur i sneen , og lige så gerne en svømmetur i vandet , så er det lige med at finde et sted hvor der ikke er andre de kan plaske til når de røster sig , uha det er meget vand de kan røste af sig

 

Hvad vægten angår , er de måske nok store , men det meste er pels , en våd Newfer er et sølle syn :-D

 

Her er et bevis på at en snedrive er det perfekte sted at tage sig en lur , og at en newfer godt bare gerne vil være med når der sker noget

Link til indlæg
Del på andre sites

Så vil jeg også byde dig velkommen. Dejligt at se en anden med newf herinde.

 

Jeg har været så flabet at google dig, fordi jeg er så nysgerrig, men kunne ikke komme ind på din hjemmeside. -Hver gang jeg prøver får jeg fejlmeddelelse. ØV.

 

Nå, men velkommen til. Håber vi får flere billeder at se :engel:

 

Har vi mon set dig til Gold cup før :mrgreen:?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for velkomsten

 

Hvor mange mon der er herinde som har Newfer , jeg har ledt lidt uden at finde nogen , men så er vi da 2 :-D

 

Hvis du skal se vores hp med Newferne skal du gå ind på www.hardings.dk

 

Og jo , vi har været til gold cup mange gange , det er jo kæmpe stort så om vi har set hinanden ved jeg ikke :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...