Hop til indhold

ringtræning af hvalpe

Gæst mussepig1965
 Share

Recommended Posts

Gæst mussepig1965

hej er der nogen der kender til steder ved aalborg og omegn der tilbyder ringtræning ...??

Link til indlæg
Del på andre sites

DKK kreds 7:

http://www.dkk-kreds7.dk/ringtraening.htm

Schæferhundeklubben Kreds 16:

http://www.schaeferhundkreds16.dk/

Jeg aner ikke, hvilken hund TS har, men hun skal selvfølgelig lige være opmærksom på, at hunde ikke fremstilles ens. Hvis det er en schæfer skulle hun tage schæferhundeklubben. Specielklubberne ved immervæk mere om, hvordan man smækker deres egen race op til udstilling. DKK er lidt mere all around. Vi går begge steder med vores vaps, men det er selvfølgelig i specielklubben, at man lige får det der lille extra. Bagdelen (ihvert fald for os at se) er at specielklubben ikke tilbyder det uge ud og uge ind, men kun sådan lige, når der breder sig en panisk stemning a la gisp-der-er-stor-udstilling-om-tre-uger...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg aner ikke, hvilken hund TS har, men hun skal selvfølgelig lige være opmærksom på, at hunde ikke fremstilles ens. Hvis det er en schæfer skulle hun tage schæferhundeklubben. Specielklubberne ved immervæk mere om, hvordan man smækker deres egen race op til udstilling. DKK er lidt mere all around. Vi går begge steder med vores vaps, men det er selvfølgelig i specielklubben, at man lige får det der lille extra. Bagdelen (ihvert fald for os at se) er at specielklubben ikke tilbyder det uge ud og uge ind, men kun sådan lige, når der breder sig en panisk stemning a la gisp-der-er-stor-udstilling-om-tre-uger...

Du har helt ret :5up: - jeg er helt enig i det du skriver :mrgreen:

- og jeg har først nu set :oops: at det vist nok er en shih Tzu TS har :engel: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har helt ret :5up: - jeg er helt enig i det du skriver :mrgreen:

- og jeg har først nu set :oops:at det vist nok er en shih Tzu TS har :engel: :blink:

Så kan hun lige så godt gå ved DKK. Så vidt jeg kan se er det kun de desiderede brugshunde (schæfter, rotter osv) der adskiller sig markant i fremstilling (f.eks. er dobbelthandling jo ok...eller det er da i hvert fald brugt i høj grad) i forhold til resten af udstillingskoret.

Link til indlæg
Del på andre sites