Gæst mussepig1965 Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 hej er der nogen der kender til steder ved aalborg og omegn der tilbyder ringtræning ...?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 hej er der nogen der kender til steder ved aalborg og omegn der tilbyder ringtræning ...?? Hvis ikke, så tjek DKK´s hjemmeside, hvis du er DKK-medlem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nazak Besvaret Januar 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2009 hej er der nogen der kender til steder ved aalborg og omegn der tilbyder ringtræning ...?? DKK kreds 7: http://www.dkk-kreds7.dk/ringtraening.htm Schæferhundeklubben Kreds 16: http://www.schaeferhundkreds16.dk/ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2009 Hvilken race har du? de fleste specialklubber under DKK tilbyder ringtræning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2009 DKK kreds 7: http://www.dkk-kreds7.dk/ringtraening.htm Schæferhundeklubben Kreds 16: http://www.schaeferhundkreds16.dk/ Jeg aner ikke, hvilken hund TS har, men hun skal selvfølgelig lige være opmærksom på, at hunde ikke fremstilles ens. Hvis det er en schæfer skulle hun tage schæferhundeklubben. Specielklubberne ved immervæk mere om, hvordan man smækker deres egen race op til udstilling. DKK er lidt mere all around. Vi går begge steder med vores vaps, men det er selvfølgelig i specielklubben, at man lige får det der lille extra. Bagdelen (ihvert fald for os at se) er at specielklubben ikke tilbyder det uge ud og uge ind, men kun sådan lige, når der breder sig en panisk stemning a la gisp-der-er-stor-udstilling-om-tre-uger... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nazak Besvaret Januar 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2009 Jeg aner ikke, hvilken hund TS har, men hun skal selvfølgelig lige være opmærksom på, at hunde ikke fremstilles ens. Hvis det er en schæfer skulle hun tage schæferhundeklubben. Specielklubberne ved immervæk mere om, hvordan man smækker deres egen race op til udstilling. DKK er lidt mere all around. Vi går begge steder med vores vaps, men det er selvfølgelig i specielklubben, at man lige får det der lille extra. Bagdelen (ihvert fald for os at se) er at specielklubben ikke tilbyder det uge ud og uge ind, men kun sådan lige, når der breder sig en panisk stemning a la gisp-der-er-stor-udstilling-om-tre-uger... Du har helt ret :5up: - jeg er helt enig i det du skriver - og jeg har først nu set at det vist nok er en shih Tzu TS har :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2009 Du har helt ret :5up: - jeg er helt enig i det du skriver - og jeg har først nu set at det vist nok er en shih Tzu TS har :blink: Så kan hun lige så godt gå ved DKK. Så vidt jeg kan se er det kun de desiderede brugshunde (schæfter, rotter osv) der adskiller sig markant i fremstilling (f.eks. er dobbelthandling jo ok...eller det er da i hvert fald brugt i høj grad) i forhold til resten af udstillingskoret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mussepig1965 Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 ja det er en lille shih tsu.. men jeg er ik medlem af dkk... og kan jeg blive det selv om min hund ik er rigisteret i den klub?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 ja det er en lille shih tsu.. men jeg er ik medlem af dkk... og kan jeg blive det selv om min hund ik er rigisteret i den klub?? Ja det kan du. Min hund er uden stamtavle og jeg er medlem af både DKK og Pudelklubben Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 ja det er en lille shih tsu.. men jeg er ik medlem af dkk... og kan jeg blive det selv om min hund ik er rigisteret i den klub?? Du kan bare melde dig ind. Det betyder ikke noget om din hund har tavle eller ej. Det er 410 kr om året... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts