Hop til indhold

Størrelsesforskel :-)


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Imba snakker så meget om hvor lille Milo var da han blev født.. Her kommer et billede af ham (nyfødt og 50 gram).. Den største hvalp jeg har haft sætter jeg lige et billede af også. Han vejede ved fødslen 251 gram, altså 5 gange så meget som Milo..

Det kan man godt se..eller?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, tændstiksæsker eller andet giver selvfølgelig den rigtige fornemmelse af størrelsesforholdet, men syntes absolut godt man kan se, at den brune har mere sul på kroppen og i det hele taget er den kendte hvalpe-pæreform.

 

Men fine er de nu begge!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, tændstiksæsker eller andet giver selvfølgelig den rigtige fornemmelse af størrelsesforholdet, men syntes absolut godt man kan se, at den brune har mere sul på kroppen og i det hele taget er den kendte hvalpe-pæreform.

 

Men fine er de nu begge!

 

Ahhh god idé.. fremover vil jeg tage et billede af dem med en tændstikæske ved siden... Hvorfor har du ikke sagt det for længe siden??:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er altså helt vildt. Hold op, hvor er den brune stor. Og når nu man har vænnet sig til, hvordan Milo så ud, og synes, at det er "normalt", så ser den næsten lasket ud (på den søde måde). Vildt, at den er så stor- hvordan havde hundemor det efter fødslen?

Den er lasket :mrgreen: 10 dage gammel vejede den 700 gram.. De hvalpe jeg har lige nu på 5 uger vejer 550 gram (Ollie hvalpe) Terrys er 3½ uge og vejer 550 gram..

Hundemor havde det fint.. Hun ville bare ikke føde fordi jeg havde bestilt 3 tæver og 1 dreng.. Og hun vidste det blev 4 drenge.. Sådan en.. en.. en.. HUND!!

Faktisk var alle hendes hvalpe store.. 230 - 251 gram

Link til indlæg
Del på andre sites

Ahhh god idé.. fremover vil jeg tage et billede af dem med en tændstikæske ved siden... Hvorfor har du ikke sagt det for længe siden??:mrgreen:

 

Fordi jeg tit glemmer at være klog... I sær på de rigtige tidspunkter :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...