Hop til indhold

Pero og slangebamsen

Gæst PPP-Pero
 Share

Recommended Posts

Gæst PPP-Pero

Jeg gør lige et forsøg... Jeg har nemlig ikke før uploadet .mov-filer, men håber det virker.

Slangen er totalt yndlings - en gave fra Tweesa, Dolph og Bitten :mrgreen:

Den er desværre gået i stykker nu og venter på at blive syet (for anden gang:lol:)...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåååårh søde Pero!

Var faktisk lige ved at beholde den - da Dolph så den var han fyr og flamme, men kunne jo huske du havde luftet ønske om sådan en ;)

Er godt at Pero kan lide den - den ER virkelig også sejt.. Og genial udformning..

Her er det tørrede øre også en succes - det bliver jævnligt flyttet rundt, men jeg må hjælpe det op i sofaen.. Det ER altså også lige så stor som Dolph næsten.. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Nåååårh søde Pero!

Var faktisk lige ved at beholde den - da Dolph så den var han fyr og flamme, men kunne jo huske du havde luftet ønske om sådan en ;)

Er godt at Pero kan lide den - den ER virkelig også sejt.. Og genial udformning..

Her er det tørrede øre også en succes - det bliver jævnligt flyttet rundt, men jeg må hjælpe det op i sofaen.. Det ER altså også lige så stor som Dolph næsten.. :-D

Godt du kunne se videoerne - så virkede det :mrgreen: (Jeg kan ikke selv se dem, men går ud fra at det er fordi jeg har en mac).

Lige da Pero fik sin gave var fokus rettet mod den spiselige del af gaven - jeg nåede faktisk aldrig at se hvad det var:lol: Han RULLEDE sig i det og spiste det med det samme! Jeg har aldrig før set ham rulle sig i mad:lol:

Men da han fandt ud af der også var pivelyd i slangen :shock: Det har bare været yndlings lige siden :5up: Det var virkelig en god idé - jeg gik nemlig og var så ærgelig over at jeg glemte at købe den med fra netshoppen.

Mht. okseøret så har Pero også stadig sit... Han går tit og leder efter det blandt alle hans andre tyggeting. Det er nemlig altid det der skal med i seng eller med i tasken.

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt du kunne se videoerne - så virkede det :mrgreen: (Jeg kan ikke selv se dem, men går ud fra at det er fordi jeg har en mac).

Lige da Pero fik sin gave var fokus rettet mod den spiselige del af gaven - jeg nåede faktisk aldrig at se hvad det var:lol: Han RULLEDE sig i det og spiste det med det samme! Jeg har aldrig før set ham rulle sig i mad:lol:

Men da han fandt ud af der også var pivelyd i slangen :shock: Det har bare været yndlings lige siden :5up: Det var virkelig en god idé - jeg gik nemlig og var så ærgelig over at jeg glemte at købe den med fra netshoppen.

Mht. okseøret så har Pero også stadig sit... Han går tit og leder efter det blandt alle hans andre tyggeting. Det er nemlig altid det der skal med i seng eller med i tasken.

Jeg tror faktisk bare det var en tørret oksestrips - det er nemlig hittet her.. Godt at se Pero også kan værdsætte det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Øv, jeg kan ikke se videoerne. Tror jeg mangler de rigtige plug-ins. :neutral:

Hvor er slangen købt henne? :-)

Den er fra Vuffershoppen (tror det var ophørsudsalg så ved ikke om den stadig eksisterer?)...

enten installere quicktime eller vlc player...

eller Peros mor må lære at konvertere sine videofilm først :mrgreen:

Og så må jeg lige spørge hvordan man gør det?! :lol: Og hvad skal de konverteres til?

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er fra Vuffershoppen (tror det var ophørsudsalg så ved ikke om den stadig eksisterer?)...

Og så må jeg lige spørge hvordan man gør det?! :lol: Og hvad skal de konverteres til?

den her fungere rigtig godt

http://www.download.com/Pazera-Free-MOV-to-AVI-Converter/3000-2194_4-10798308.html

husk den bliver ikke installeret, så du skal starte programmet fra den mappe du pakker ud, download filen er en zip fil.

Så add du de filer du vil.

vil anbefale at du under output fil format vælger wmv version 2(vmp 8) under codec, så burde alle kunne åbne den :-D

så trykker du bare convert.

Link til indlæg
Del på andre sites