Hop til indhold

Bones Would Rain From the Sky


Freudika
 Share

Recommended Posts

Den er jeg ved at læse ... og jeg synes den er benhård at komme igennem :oops:

 

Jeg er også igang med den, har været det læææææænge :oops: men det er mere fordi tiden og energien ikke rigtig er der :???:

 

Synes, den er super skrevet :5up: god humor :cool: men jeg til videre mangler jeg noget konkret til at hjælpe en videre med at udbygge relationen til vaps :???::oops: Håber det kommer :neutral:

Link til indlæg
Del på andre sites

På hvilken måde? Hård fordi du synes, at den er "tung" at læse eller fordi nogle af historierne er lidt sørgelige?

 

 

Jeg var/er selv helt vild med den og synes, at det er den meste fantastiske hundebog, jeg har læst. :-) Men hold da op, hvor blev jeg følelsesladet, da jeg læste den, jeg tudede mange gange. :megaked::roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også igang med den, har været det læææææænge :oops: men det er mere fordi tiden og energien ikke rigtig er der :???:

 

Synes, den er super skrevet :5up: god humor :cool:men jeg til videre mangler jeg noget konkret til at hjælpe en videre med at udbygge relationen til vaps :???::oops: Håber det kommer :neutral:

 

Det kunne jeg også godt have brugt nogle mere konkrete råd til...

Link til indlæg
Del på andre sites

På hvilken måde? Hård fordi du synes, at den er "tung" at læse eller fordi nogle af historierne er lidt sørgelige?

 

 

Jeg var/er selv helt vild med den og synes, at det er den meste fantastiske hundebog, jeg har læst. :-) Men hold da op, hvor blev jeg følelsesladet, da jeg læste den, jeg tudede mange gange. :megaked::roll:

 

Hård fordi jeg bliver dybt berørt ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...