Gæst Aussies for ever Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Nogle i det nordsjælandske som har lyst til at mødes og lade vores hunde hilse/lege? Min hund: Lyssa - 1 år gammel stressbombo på 15 kg. Er estrem udadvendt og derfor har vi nok gjort den fejl, at hun ikke har fået lov at hilse på andre hunde særlig meget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst michelle150 Besvaret Januar 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2009 Hvor bor i henneaf? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Januar 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2009 Lige i din baghave ca. 10 km fra Fr.værk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2009 Hvis hun må lege med 33 kg dalmatiner så er vi friske når vi besøger mine svigerforældre i Ølsted Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Januar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 Hvis hun må lege med 33 kg dalmatiner så er vi friske når vi besøger mine svigerforældre i Ølsted Jamen det kunne være hyggeligt - og faktisk så bør jeg i Ølsted - eller indtil 1. marts hvor jeg flytter til Hundested. Det bliver bare sååå godt: stranden ligger 700 m. væk (en super badestrand), skoven ligger knap ½ km. derfra, store åbne marker lige for enden af vejen og en rideskole, jeg kan plage livet af indtil de giver mig lov til at låne deres riderbaner til træning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 Ej hvor skægt. Jeg ved ikke om vi kommer til ølsted inden 1. marts ellers kører vi gerne til Hundested Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 Jamen det kunne være hyggeligt - og faktisk så bør jeg i Ølsted - eller indtil 1. marts hvor jeg flytter til Hundested. Det bliver bare sååå godt: stranden ligger 700 m. væk (en super badestrand), skoven ligger knap ½ km. derfra, store åbne marker lige for enden af vejen og en rideskole, jeg kan plage livet af indtil de giver mig lov til at låne deres riderbaner til træning Der var jeg i juli tror jeg det var. Nede i ølsted hallerne:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst michelle150 Besvaret Januar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 Åhh altså.. Gid jeg dog havde en hund, som var vild for, at lege med andre hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Januar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 Der var jeg i juli tror jeg det var. Nede i ølsted hallerne:mrgreen: Tja ... så har I vist set godt og vel hele Ølsted . Der er en hal, en brugs, et par institutioner - og så også lige et par huse eller tre. Det er verdens kedeligeste by Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 Vil du ikke med en tur i Geel Skov en dag? Eller Bernstorffparken eller noget hel tredie? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts