Hop til indhold

Kan du lege ...

Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

Gæst Aussies for ever

Nogle i det nordsjælandske som har lyst til at mødes og lade vores hunde hilse/lege?

Min hund: Lyssa - 1 år gammel stressbombo på 15 kg. Er estrem udadvendt og derfor har vi nok gjort den fejl, at hun ikke har fået lov at hilse på andre hunde særlig meget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Hvis hun må lege med 33 kg dalmatiner så er vi friske når vi besøger mine svigerforældre i Ølsted :-D

Jamen det kunne være hyggeligt - og faktisk så bør jeg i Ølsted :mrgreen:

- eller indtil 1. marts hvor jeg flytter til Hundested.

Det bliver bare sååå godt: stranden ligger 700 m. væk (en super badestrand), skoven ligger knap ½ km. derfra, store åbne marker lige for enden af vejen og en rideskole, jeg kan plage livet af indtil de giver mig lov til at låne deres riderbaner til træning :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det kunne være hyggeligt - og faktisk så bør jeg i Ølsted :mrgreen:

- eller indtil 1. marts hvor jeg flytter til Hundested.

Det bliver bare sååå godt: stranden ligger 700 m. væk (en super badestrand), skoven ligger knap ½ km. derfra, store åbne marker lige for enden af vejen og en rideskole, jeg kan plage livet af indtil de giver mig lov til at låne deres riderbaner til træning :mrgreen:

Der var jeg i juli tror jeg det var. Nede i ølsted hallerne:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Der var jeg i juli tror jeg det var. Nede i ølsted hallerne:mrgreen:

Tja ... så har I vist set godt og vel hele Ølsted :mrgreen:. Der er en hal, en brugs, et par institutioner - og så også lige et par huse eller tre. Det er verdens kedeligeste by :gab:

Link til indlæg
Del på andre sites