Hop til indhold

Eau de Fido


Gæst Vivi
 Share

Recommended Posts

Eau de Fido

Med denne overskrift var der en lille artikel i søndagsavisen for et par dage siden.

Et britisk firma, Mungo & Maud har fået en kendt parfumeekspert til at lave en parfume til hunde.

Den dufter af bl.a. franske solbær, vanille og nødder. Efter sigende dufte der ikke overvælder sanserne.

Parfumen koster godt 400 kr. og en tilhørende shampoo 165 kr.

 

Jeg synes godt nok det er synd at hunden med sin veludviklede lugtesans ikke kan fjerne sig fra denne duft fordi den har den på!!!

 

Og så synes jeg iøvrigt at min hund dufter rigtig dejlig præcis som hun er :D Jeg stikker da tit næsen ind i hendes pels, og nyder duften af hende. (Gør i andre også det, eller er jeg underlig?) Hun har kun været i bad 1 gang, i en hundeshampoo der duftede stærkt af mandelessens :shock: -Jeg forstår ikke disse dufttilsætninger til hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Eau de Fido

Med denne overskrift var der en lille artikel i søndagsavisen for et par dage siden.

Et britisk firma, Mungo & Maud har fået en kendt parfumeekspert til at lave en parfume til hunde.

Den dufter af bl.a. franske solbær, vanille og nødder. Efter sigende dufte der ikke overvælder sanserne.

Parfumen koster godt 400 kr. og en tilhørende shampoo 165 kr.

 

Jeg synes godt nok det er synd at hunden med sin veludviklede lugtesans ikke kan fjerne sig fra denne duft fordi den har den på!!!

 

Og så synes jeg iøvrigt at min hund dufter rigtig dejlig præcis som hun er :D Jeg stikker da tit næsen ind i hendes pels, og nyder duften af hende. (Gør i andre også det, eller er jeg underlig?) Hun har kun været i bad 1 gang, i en hundeshampoo der duftede stærkt af mandelessens :shock: -Jeg forstår ikke disse dufttilsætninger til hunde.

 

HiHiHi... :lol::lol:

 

Jeg synes, det er synd for MIG, når jeg har været nødt til at vaske Silke i en af KW's fine shampoo'er.. For Silke har en helt anden ide om hvad "parfume" er. Så hun forsvinder diskret ind i den nærmeste skovtykning og dukker op med den ypperligste kage af rævelort smurt ud over nakke og hagesmæk.. ---Og så er det hjem og skylle en ekstra gang, --eller en tur i søen..

 

Næ... Nu har jeg fundet en hvalpeshampo uden parfume. Og den accepterer hun vistnok nogenlunde.. Vi har kun brugt den en enkelt gang endnu..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...