Hop til indhold

Jeg får tyndskid på søndag.


 Share

Recommended Posts

Jeg må jo indrømme at uanset hvor mange gange jeg har været på udstilling så er der stadig sommerfugle i maven og nogen gange tyndskid :mrgreen:

Jeg tror det er en del af oplevelsen og den dag man ikke længere føler sig i det mindste en lille smule nervøs, så er det ikke længere noget ved at udstille :blink:

 

Det kommer vist an på, hvad du udstiller for. Jeg synes, at tyndskid og tyndslidte nerver er en høj pris at betale oveni de 305 kr et udstillingsgebyr har sneget sig op på i vore dage...og ja også for de 175 eller hvad det er man giver for et skue...

Link til indlæg
Del på andre sites

:ae:

Føler med dig,

Skal nok krydse fingre for jer.

men tror da på at det går godt,:-D

Jeg har været så letsindig, for længe siden at sige til min mand at hvis vi fik en hund til skulle jeg nok gå i ringen med den. :roll: det har vi så fået, såeeee ingen kære mor, jeg får det ligesom dig til maj ( brækker mig af skræk ) når vi skal på i baby klassen, så nu skal der trænes :megaked: han vil ikke engang gå i snor endnu.

PØJ PØJ herfra

Link til indlæg
Del på andre sites

:ae:

Føler med dig,

Skal nok krydse fingre for jer.

men tror da på at det går godt,:-D

Jeg har været så letsindig, for længe siden at sige til min mand at hvis vi fik en hund til skulle jeg nok gå i ringen med den. :roll: det har vi så fået, såeeee ingen kære mor, jeg får det ligesom dig til maj ( brækker mig af skræk ) når vi skal på i baby klassen, så nu skal der trænes :megaked: han vil ikke engang gå i snor endnu.

PØJ PØJ herfra

 

Se om du ikke kan finde noget ringtræning til dig selv og den bette, så I kan vænne jer lidt til kosten på forhånd. Det er lidt lettere, når man ved hvad man går ind til...

Link til indlæg
Del på andre sites

Uanset hvordan det går så husk det er den samme hund du har med hjem som du tog afsted med :-D

 

Hvorfor ikke lave en kombination af alle rådene.

 

- Øv dig.

- Snup en lille spids (eller to).

- Forestil dig det værste der kan ske, og fortæl dig selv at I alle lever videre alligevel.

- Dommerne kigger på din hund og ved den er en lille lort, så de forventer ikke det helt store endnu.

- Kig på hvad de andre gør (håb du ikke er først i ringen) Hvad vej går de rundt, hvor og hvordan stiller de hunden op osv.

- Du skal også trænes til det her cirkus, så se det som træning af dig selv også. Bliv fortrolig med hvad der sker og hvornår.

 

 

 

Held og lykke :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo men var det ikke søndag her i sidste weekend showet skulle løbe af stablen ? Nu vil vi have resultatet af anstrengelserne :mrgreen:

 

Altså tråden er startet den 26. og det var da i mandags ikk'??

 

Men hvis der er en der har en krystalkugle de kan se resultatet i, så kom endelig med det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså tråden er startet den 26. og det var da i mandags ikk'??

 

Men hvis der er en der har en krystalkugle de kan se resultatet i, så kom endelig med det :mrgreen:

 

Det var da løjerligt ! Jeg synes, at vi snakkede om Janes skue FØR vi selv skulle afsted med Bassen på udstilling og det var i søndags. Er det lidt en undskyldning at jeg er dødsens (ok vildt overdrevet, men det smager af fugl) syg af influenza pt...århhh jo kom nu ! Så er det da soleklart, at jeg er lidt ved siden af mig selv....eller nowet. Jeg tror jeg roder i det, fordi vi også skal afsted i næste weekend :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var da løjerligt ! Jeg synes, at vi snakkede om Janes skue FØR vi selv skulle afsted med Bassen på udstilling og det var i søndags. Er det lidt en undskyldning at jeg er dødsens (ok vildt overdrevet, men det smager af fugl) syg af influenza pt...århhh jo kom nu ! Så er det da soleklart, at jeg er lidt ved siden af mig selv....eller nowet. Jeg tror jeg roder i det, fordi vi også skal afsted i næste weekend :mrgreen:

 

Bare i orden - du fikser selv detaljerne hvis det går helt galt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

I skal allesammen have tak for jeres gode råd.

 

Victors opdrætter har været så flink at have mig i skole, da han hørte om mine nerver. Han har lovet at han nok skal gå i ringen med Victor hvis mine nerver slår helt klik på søndag. Men som han så rigtig siger du skal ind og prøve det på et eller andet tidspunkt og det er bedre til en skue end en rigtig udstilling.

 

Jeg syntes at det er nogle fantastiske råd i herinde er kommet med og det er nogle jeg helt sikker kan bruge.

 

Hvad gjorde man før HF kom ind i ens liv. I er skønne allesammen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...