Hop til indhold

Jeg får tyndskid på søndag.


 Share

Recommended Posts

På søndag skal jeg på skue med Victor.

 

Jeg lod mig overtale af Victors opdrætter og de har været så flinke at klippe ham, så han er klar. De har også lært mig hvordan jeg skal stille ham.

 

Men jeg ved at på søndag, så går jeg i sort.

Jeg har prøvet det før med Oskar og hver gang så glemmer jeg at gøre det perfekt i ringen. ( Men han er næsten altid blevet paceret mellem de 4 første).

 

Gode råd til hvordan jeg skal komme mine sommerfugle i maven til livs. Modtages med kyshånd. :kys:

 

Opdrætter siger at skuer er godt at øve sig på og går det helt galt, så skal han nok gå i ringen med Victor.

 

Men jeg vil jo gerne selv, hvis det ikke var for de pokkers nerver.

Link til indlæg
Del på andre sites

Snup 1-2 baldrian pille 1 time før :-) det har kæreste brugt til eksames angst og det virker.

 

Spis frugt og drik vand til morgenmad, dine depoter skal være fyldt med den rigtige energi.

 

Øv dig hjemme i stuen eller andet sted foran nogle du kender.

 

og pøj pøj :ae: :5up:

 

Pjat med jer. Det er bare at gøre det trods tyndskid og nerver...og før noget bliver rigtig godt skal der være lidt sommerfugle. Og tænk på, hvis Viktor er udstillingsmodellen, så bliver det mange, mange gange det skal gøres endnu, så det er bare at klø på :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
På søndag skal jeg på skue med Victor.

 

Jeg lod mig overtale af Victors opdrætter og de har været så flinke at klippe ham, så han er klar. De har også lært mig hvordan jeg skal stille ham.

 

Men jeg ved at på søndag, så går jeg i sort.

Jeg har prøvet det før med Oskar og hver gang så glemmer jeg at gøre det perfekt i ringen. ( Men han er næsten altid blevet paceret mellem de 4 første).

 

Gode råd til hvordan jeg skal komme mine sommerfugle i maven til livs. Modtages med kyshånd. :kys:

 

Opdrætter siger at skuer er godt at øve sig på og går det helt galt, så skal han nok gå i ringen med Victor.

 

Men jeg vil jo gerne selv, hvis det ikke var for de pokkers nerver.

 

 

Stil dig selv følgende spørgsmål.

 

"Hvad er det værste der kan ske?"

 

(indsæt svar)

 

Hvad er sandsynligheden for at det sker?

 

(indsæt svar)

 

Tror du det vil ske?

 

(indsæt svar)

 

Hvad er det næst værste der kan ske?

 

(indsæt svar)

 

Tror du det vil ske?

 

(indsæt svar)

 

Er der så egentligt noget at frygte andet end frygten selv?

 

Det er ok at være nervøs og spændt, det gør at du skærper dine sanser og yder bedre.

Det er ikke ok at lade det ødelægge en hel weekend i forvejen og en god dag på skue.

 

Så træk vejret og føl øjeblikket når du bliver nervøs. Føl efter hvad din krop fortæller dig. Træk vejret dybt, hold det et kort øjeblik og pust langsomt ud , mærk hvad de gør ved dig.

 

:ae::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stil dig selv følgende spørgsmål.

 

"Hvad er det værste der kan ske?"

 

(indsæt svar)

 

Hvad er sandsynligheden for at det sker?

 

(indsæt svar)

 

Tror du det vil ske?

 

(indsæt svar)

 

Hvad er det næst værste der kan ske?

 

(indsæt svar)

 

Tror du det vil ske?

 

(indsæt svar)

 

Er der så egentligt noget at frygte andet end frygten selv?

 

Det er ok at være nervøs og spændt, det gør at du skærper dine sanser og yder bedre.

Det er ikke ok at lade det ødelægge en hel weekend i forvejen og en god dag på skue.

 

Så træk vejret og føl øjeblikket når du bliver nervøs. Føl efter hvad din krop fortæller dig. Træk vejret dybt, hold det et kort øjeblik og pust langsomt ud , mærk hvad de gør ved dig.

 

:ae::5up:

har du sådan en pædagogisk korrekt guru papagøje siddende på skulderne der spreder bred ymer og grøn karma overalt?

 

 

 

 

:mrgreen:

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
har du sådan en pædagogisk korrekt guru papagøje siddende på skulderne der spreder bred ymer og grøn karma overalt?

 

 

 

 

:mrgreen:

:mrgreen:

 

Bred ymer ja.. men det hedder altså knæhøj karse.

 

pedagogisk korrekt ??? Jeg kan pr. definition ikke klare pedagoger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Den går til Lynne, så må guderne vide hvor det ligger. Det skulle have været i Tarm. Men da de har klokket i det, noget med en fodboldkamp, så er det flyttet til Lynne. Godt man har Gps´er.

 

Undskyld . men det ville altså også give mig tyndskid. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak til jer alle.

 

Jeg ved godt at jeg ikke dør af det og det er bare med at kaste sig ud i det.

 

Zaz Zaz. Efter hvad jeg hører så er Victor et virkelig godt eksemplar og det bliver ikke sidste gang vi kommer i ringen, hvis han ellers fortsætter den gode udvikling.

 

Priceman. Hvis du vidste hvad der kunne ske. Jeg har en vis evne til at falde over mine egne ben. Gjorde det engang til en eksamen. Det var pinlig.

 

Guanomo. Jeg styrter ned i matas i morgen og køber baldrian.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den går til Lynne, så må guderne vide hvor det ligger. Det skulle have været i Tarm. Men da de har klokket i det, noget med en fodboldkamp, så er det flyttet til Lynne. Godt man har Gps´er.

 

 

Hmmm, jeg havde nu håbet, at turen gik samme sted hen (Årslev på Fyn) som vi skal på søndag. Så ville vi have kommet over til ringside og have hujet og heppet, når du gik i ringen med den bette :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm, jeg havde nu håbet, at turen gik samme sted hen (Årslev på Fyn) som vi skal på søndag. Så ville vi have kommet over til ringside og have hujet og heppet, når du gik i ringen med den bette :blink:

 

Øv jeg ville ellers gerne have hilst på dig.

 

Skal du også til skue med lille Simba?.

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg var på skue sidst, lærte jeg et lille trick af de puddelfolk der stod ved siden af mig ... de drak en gul gajol-ting mens de ordnede hundene ... Det kunne måske godt tage toppen af nerven ;-)

 

Jah så nupper jeg en rød gajol. Det er min yngling.

 

Men ideen er ikke så dum, har selv tænkt samme tanke. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

He he Jane 1-0 til dig for den sjoveste overskrift jeg længe har set :5up: :lol:

 

Jeg kan udmærket følge dig, jeg har det selv på samme måde når jeg skal ind med Noomi, men på en eller anden måde, så kommer man jo altid ud igen :blink: Og sidste gang hvor jeg var i Ballerup om lørdagen (og nervøs) og i Køge om søndagen (knap så nervøs) der gik det faktisk bedst i Ballerup, så måske er det ikke så skidt med lidt sommerfugle alligevel :blink: :ae: Man yder måske lidt mere hvis man er nervøs...

Link til indlæg
Del på andre sites

He he Jane 1-0 til dig for den sjoveste overskrift jeg længe har set :5up: :lol:

 

Jeg kan udmærket følge dig, jeg har det selv på samme måde når jeg skal ind med Noomi, men på en eller anden måde, så kommer man jo altid ud igen :blink: Og sidste gang hvor jeg var i Ballerup om lørdagen (og nervøs) og i Køge om søndagen (knap så nervøs) der gik det faktisk bedst i Ballerup, så måske er det ikke så skidt med lidt sommerfugle alligevel :blink: :ae: Man yder måske lidt mere hvis man er nervøs...

 

Jeg tror også at man skal være lidt nervøs.

 

Efter de svar jeg har fået så slapper jeg også mere af....... Lige indtil på søndag. AAAAGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH SKRRRRRRRIIIIIIIIIIIIG.

 

MEN JEG NUPPER BARE EN GAJOL, SÅ ER MOR HER COOL.

 

Hik hvem af jer viiiiiiiiiil kjøre mig hjem.:mrgreen::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stil dig selv følgende spørgsmål.

 

"Hvad er det værste der kan ske?"

 

(indsæt svar)

 

Hvad er sandsynligheden for at det sker?

 

(indsæt svar)

 

Tror du det vil ske?

 

(indsæt svar)

 

Hvad er det næst værste der kan ske?

 

(indsæt svar)

 

Tror du det vil ske?

 

(indsæt svar)

 

Er der så egentligt noget at frygte andet end frygten selv?

 

Det er ok at være nervøs og spændt, det gør at du skærper dine sanser og yder bedre.

Det er ikke ok at lade det ødelægge en hel weekend i forvejen og en god dag på skue.

 

Så træk vejret og føl øjeblikket når du bliver nervøs. Føl efter hvad din krop fortæller dig. Træk vejret dybt, hold det et kort øjeblik og pust langsomt ud , mærk hvad de gør ved dig.

 

:ae::5up:

 

Det er en remse der klart kan anbefales - jeg har brugt den i sidste uge da jeg skulle holde foredrag for 28 mennesker om, hvordan jeg havde tænkt mig at gribe min eksamensopgave an :oops: pu ha og jeg døde ikke - så nu føler jeg jeg er mere klar til eksamen

 

Men prøv at sige remsen :

 

Jeg skal i ringen

og hvad er det værste der kan ske ?

det værste er at jeg falder over mine egne ben -

og hvad er det værste ved det ?

de griner af mig -

og hvad er det værste ved det ?

osv osv

 

og jo længere ned du kommer i remsen - jo mere overbevist bliver du selv om, at du ihvertfald ikke dør af det - men det er en rigtig god måde at komme af med noget af nervøsiteten.

 

(forøvrigt syntes jeg selv at jeg rystede fra hoved til storetå da jeg holdt foredrag, men fik at vide på evalueringen af ca. 22 af deltagerne, at jeg virkede rolig - øhhhh - så noget har virket :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er en remse der klart kan anbefales - jeg har brugt den i sidste uge da jeg skulle holde foredrag for 28 mennesker om, hvordan jeg havde tænkt mig at gribe min eksamensopgave an :oops: pu ha og jeg døde ikke - så nu føler jeg jeg er mere klar til eksamen

 

Men prøv at sige remsen :

 

Jeg skal i ringen

og hvad er det værste der kan ske ?

det værste er at jeg falder over mine egne ben -

og hvad er det værste ved det ?

de griner af mig -

og hvad er det værste ved det ?

osv osv

 

og jo længere ned du kommer i remsen - jo mere overbevist bliver du selv om, at du ihvertfald ikke dør af det - men det er en rigtig god måde at komme af med noget af nervøsiteten.

 

(forøvrigt syntes jeg selv at jeg rystede fra hoved til storetå da jeg holdt foredrag, men fik at vide på evalueringen af ca. 22 af deltagerne, at jeg virkede rolig - øhhhh - så noget har virket :blink:)

 

Jeg ved det og jeg ved at drejer sig om at være velforberedt.

 

Pricemans liste er helt sikker noget jeg vil gøre brug af.

 

Og som du stiller det op, så tror jeg på at det går.

 

Men jeg nok lidt typen, hvor jeg gerne vil have at alt er perfekt.

 

Nu er det sådan at der muligvis kommer en med, som har bagtalt mig. Hun har fortalt en masse løgn om mig og særlig om mine hunde. Hun har fortalt vidt og bredt at mine hunde er agrevsive og jeg ingen styr har på dem. Jeg ved jo godt at det er løgn og ingen tror på hende. Min opdrætter siger at hun er psykotisk og også har sagt en masse løgn om dem og andre.

Jeg ved at folk flygter fra hende. Men alligevel så gør det ondt. Jeg troede hun var en god ven engang.

 

Nu er det sådan at jeg går sygemeldt pga. stress/depresion og der for er jeg nok noget nærtagene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare sån helt uden for nr. :-D er det så ikke Lyne? du skal være i og ikke Lynne? det er bare fordi min søster bor i sønder vium som er nabo by til Lyne og det ligger tæt på Tarm :-D

 

Det kan være svært jeg bliver også nervær også selv om jeg er uden for kon. men har det også godt begefter, når jeg har gjort det bedste som jeg kunne. Så tro du på dig selv og så får du da lige lidt karma med på vejen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare sån helt uden for nr. :-D er det så ikke Lyne? du skal være i og ikke Lynne? det er bare fordi min søster bor i sønder vium som er nabo by til Lyne og det ligger tæt på Tarm :-D

 

Det kan være svært jeg bliver også nervær også selv om jeg er uden for kon. men har det også godt begefter, når jeg har gjort det bedste som jeg kunne. Så tro du på dig selv og så får du da lige lidt karma med på vejen.

 

Jo du har ret det er lyne og tusind tak for karma.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Men jeg nok lidt typen, hvor jeg gerne vil have at alt er perfekt.

 

Nu er det sådan at der muligvis kommer en med, som har bagtalt mig. Hun har fortalt en masse løgn om mig og særlig om mine hunde. Hun har fortalt vidt og bredt at mine hunde er agrevsive og jeg ingen styr har på dem. Jeg ved jo godt at det er løgn og ingen tror på hende. Min opdrætter siger at hun er psykotisk og også har sagt en masse løgn om dem og andre.

Jeg ved at folk flygter fra hende. Men alligevel så gør det ondt. Jeg troede hun var en god ven engang.

 

Nu er det sådan at jeg går sygemeldt pga. stress/depresion og der for er jeg nok noget nærtagene.

 

Med de smukke hunde du har kan det overhoved ikke gå galt :5up:

 

Og med hensyn til hende der har bagtalt dig - så er det den hende der ingen hjerne har. Tænk hvor må hun være misundelig på dig og dine hunde - ellers ville hun da ikke rende rundt og sige sådan noget. Prøv om du kan sortere hende fra og så istedet glæde dig over dem der støtter dig og holder af dig - jeg vil ihvertfald krydse fingre for dig :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...