Gæst Ninjamor Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Så er tilladelsen til træning i Søndermarken i hus og det betyder at vi kan tilbyde forskellig træning derinde fra april. Interesserede kan følge med HER hvor der snart vil blive udbudt spændende hundetræning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Spændende. Huske at skrive herinde, når man kan læse om det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst K_Pallis Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Ja, hvis man dog så bare boede i nærheden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Hvor skønt! Til lykke med det! Jeg er sikker på, at du får en fantastisk kundekreds i Søndermarken Husk nu at spørge mig om datoerne først Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gryper Besvaret Januar 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2009 Spændende! Vi kommer lige fra en tur i Søndermarken - kunne være fantastisk at starte med noget træning der! Ville ihvertfald være dejlig let! ***Gry*** Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Januar 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2009 Hvor skønt! Til lykke med det! Jeg er sikker på, at du får en fantastisk kundekreds i Søndermarken Husk nu at spørge mig om datoerne først Jeg håber du kan godkende lørdage, søndage, mandage og tirsdage fra april? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Januar 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2009 Spændende!Vi kommer lige fra en tur i Søndermarken - kunne være fantastisk at starte med noget træning der! Ville ihvertfald være dejlig let! ***Gry*** Vi har det snart på plads, så kan du se om der er noget der passer dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Januar 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2009 Jeg håber du kan godkende lørdage, søndage, mandage og tirsdage fra april? Weekenderne er som regel ok om formiddagen - mandag og tirsdag kan jeg ikke godkende, så der kan du lægge kamphundetræningen og træningen af urokser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Januar 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2009 Aj altså hvorfor ligger søndermarken ikke lige ved siden af Molsbjerge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2009 Aj altså hvorfor ligger søndermarken ikke lige ved siden af Molsbjerge Ja HELT ærligt.. tsk tsk.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Januar 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2009 Aj altså hvorfor ligger søndermarken ikke lige ved siden af Molsbjerge I har Gudrun - vi har Irene. Noget retfærdighed må der jo være:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Januar 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2009 I har Gudrun - vi har Irene. Noget retfærdighed må der jo være:mrgreen: Det handler om mig og jeg har ikke Gudrun her længere:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Januar 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2009 Det handler om mig og jeg har ikke Gudrun her længere:engel: Er hun flyttet eller er du flyttet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Januar 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2009 Er hun flyttet eller er du flyttet? Hun flyttede syd for Århus for ca et år siden det er vanskeligt for mig med MCS Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Januar 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2009 Hun flyttede syd for Århus for ca et år siden det er vanskeligt for mig med MCS Øv ja, det kan jeg godt se. Hvad gør du så? Har du fundet en anden, eller bruger du hende alligevel? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gryper Besvaret Januar 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2009 Vi har det snart på plads, så kan du se om der er noget der passer dig Tja med alle de dage der er på tale, så lyder det som om der skulle være noget der passer... Men holder skarpt øje med hjemmesiden efter programmer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Januar 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2009 Aj altså hvorfor ligger søndermarken ikke lige ved siden af Molsbjerge Jeg tror det har noget med det der GEOGRAFI at gøre... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Januar 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2009 Øv ja, det kan jeg godt se. Hvad gør du så? Har du fundet en anden, eller bruger du hende alligevel? Næ, har hende stadig, men besværligt og svært er det! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts