Hop til indhold

Billeder billeder billeder....! (Aslan og andre med samme passion- se her!)


Imba
 Share

Recommended Posts

Jeg har endelig fået opdateret albums på min profil. Hele 2 albums med billeder af ham den skønne kunne det blive til, samt et lille album med mine tegninger af ham.

 

De kan ses her:

 

http://www.hunde-forum.dk/members/imba-albums.html

 

Der er kommet masser af billeder, der er relativt nye, men også et par af mine gamle favoritter :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis Mido var mad, så havde jeg altså ædt ham :mums:

 

 

Han har fået et mere voksent look syntes jeg.

 

Men dejlig er han altså stadig :lun:

Men nøøøøøøøørj hvor er han beskidt på det ene billed, godt jeg ikke skulle stå med det :mrgreen:

 

høhø (nervøst grin)... Jeg bliver lidt bange for, at lade dig møde ham. Godt han ikke ER mad, men jeg er nu lidt på vagt overfor dig alligevel :blink:

 

Han er meget mere voksen at se på. OG det går enormt hurtigt. Jeg kan se stor forskel på nu, og på billederne fra før jul. Men han er stadig dejlig, det har du helt ret i :lun:

 

Angående det beskidte- det er faktisk ikke så slemt- han har en praktisk funktion der gør, at det falder af i løbet af no time, når han bliver tør. Så skal jeg bare lade være med at tænke over hvor det ender, og prise mig lykkelig for, at det ikke ender i bad hver gang han ser sådan ud- for det er ofte :blink:

 

Forresten- tak for alle dine kommentarer. Jeg har svaret på nogle af dem derinde :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Så heller kidnappe ham hehe

næ næ, det må du ikke .... det vil jeg nemlig :lol:

 

Hvis han var en tæve ville jeg kalde ham en sveske, simpelthen bare sååååå dejlig.

 

Hvad kan man egentlig kalde en han :hmm:

En krammebamse ... eller ... :?:

Link til indlæg
Del på andre sites

næ næ, det må du ikke .... det vil jeg nemlig :lol:

 

Hvis han var en tæve ville jeg kalde ham en sveske, simpelthen bare sååååå dejlig.

 

Hvad kan man egentlig kalde en han :hmm:

En krammebamse ... eller ... :?:

 

Milo-Muss! ;-)

 

Uha, hvor skal jeg passe på ikke at få kidnappet min hund :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...