Hop til indhold

lidt video igen (til ære for nollike)


guanomo
 Share

Kan ejer og hund samarbejde?  

10 stemmer

  1. 1. Kan ejer og hund samarbejde?

    • Kanont samarbejde
      1
    • Der er potentiale for et godt samarbejde
      6
    • ejer skal tage sig sammen
      2
    • det er håbløst, hunden ender med at æde småhunde
      1


Recommended Posts

Tak for kikket , herlige film , den med aktivering får mig til at tænke på en Schæfer der er med på dkk`s udstillinger , den opviser med aktivitetsting , og den er hamrende dygtig , sikken opgaver den kan løse i løbet af et øjeblik

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har ikke meget tålmodighed på den første hvad? :blink: :lol::lol:

 

Og hvor er de to gutter søde sammen :5up:

nej han var god de første 2 gange så ville vise ham det, han er jo ved at smadrer den fordi han er så voldsom og utålmodig , på den anden side skal man sætte "stolper" på, men de sidder ikke så fast så det er nok for ham bare at puffe til dem med snuden :roll:

Sådan en 2in1 ting

 

Ja de 2 knægte er søde sammen :lun: det er så sødt når Hjalte går rundt og siger "mig og cujo er bedste venner", "jeg ælsker cujo" eller når jeg henter ham i børnehaven "skal hjem til cujo, savner cujo og mor" :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Cujo giver det i det mindste et forsøg, sågar stiller sig oven på for at sige "hey fister, fis af og giv mig tid til at tænke, og LAD VÆRE MED AT RØRE mine runde dimser!" :mrgreen:

 

 

Martin har lært Aslan at det er ok at grave i sit spil, og han grinte og grinte, INDTIL han så gulvet...........Men hvordan fanden kan man lade en hund grave på et spil? :confused::roll:

 

 

 

Og så er det absolut genialt at Hjalte har mere styr på sin hund end du har "STOP" og så stopper Cujo

 

:hmm: hvad mon hjalte gør rigtigt?

Når i finder ud af det, så informer mig plz!

 

Fååk hvor er de to bare skønne sammen :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så er det absolut genialt at Hjalte har mere styr på sin hund end du har "STOP" og så stopper Cujo

 

:hmm: hvad mon hjalte gør rigtigt?

Når i finder ud af det, så informer mig plz!

 

Fååk hvor er de to bare skønne sammen :lun:

tak :oops:

 

bare at det er hjalte tror jeg er nok, cujo vil følge ham uanset hvad, hjalte sagde da han skulle i seng "savner cujo, cujo sove sammen med mig"

han vil nemlig sove i cujo's nye seng sammen ham :Hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Guanomo, jeg synes at det er dejligt at se at du har fundet ud af hvordan sådan en legedims virker :5up: :mrgreen:(Det ligner faktisk mig og Noomi det første stykke tid :oops:) Og så kan jeg ikke forstå at du piver over at Cujo trækker når I går tur, det går da fint for Hjalte :mrgreen::lun:

 

Tak for to skønne videoer, det er rart at du alligevel bukkede under for presset :blink: :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Guanomo, jeg synes at det er dejligt at se at du har fundet ud af hvordan sådan en legedims virker :5up: :mrgreen:(Det ligner faktisk mig og Noomi det første stykke tid :oops:) Og så kan jeg ikke forstå at du piver over at Cujo trækker når I går tur, det går da fint for Hjalte :mrgreen::lun:

 

Tak for to skønne videoer, det er rart at du alligevel bukkede under for presset :blink: :kys:

har faktisk en til hvor hjalte går med cujo, men trækker spændingen lidt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Må jeg først og fremmest give en kompliment for den fantastiske kameraføring? :lol:

 

Og så må jeg jo sige at den video ikke beviser noget når du helt bevidst forsøger at forvirre Cujo og spænde ben for Hjaltes træning :roll::mrgreen:

hmm, du er lidt flappet nu.. tror der går længe før knægtene skal vises frem igen :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...