FOX Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Så er det første lille bitte fotoalbum lavet med Alto - skal nok lave flere, men ikke idag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2009 Uhm, nogle dejlige (flere :blink: ) billeder du har fået uploadet af den dejlige bassedreng Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2009 tak - og tak for hjælpen til tumpen her Jeg skal nok lave et album mere med både Alto og Sookie om et par dage :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2009 :5up: Super billeder han er en flot fyr :5up: kom endelig med flere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2009 Dejligt med billeder af skønne Alto. Glæder mig til at se flere. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Februar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2009 Uhh, han er altså lækker :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2009 Uhh, han er altså lækker :hjerte: og så er han vild med at kysse - spørg bare Berner-Rikke :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2009 tak - og tak for hjælpen til tumpen her Jeg skal nok lave et album mere med både Alto og Sookie om et par dage :blink: Så lidt :blink: Synes det var super hyggeligt - og god kage og slik og sodavand :mums: Så jæ sir ogs tak :blink: og så er han vild med at kysse - spørg bare Berner-Rikke :blink: Uuuuhm ja, han ka' møsse ligesom Azuro - Snif-snif-snif-snif Det er altså vildt nuser Og så er det vildt hyggeligt, når man har en hund boblende ved ens fødder :hjerte:: (Ja, de små glæder betyder meget, når man ikke oplever det til dagligt ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Februar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2009 Rigtig gode billeder sikke nogle øjne Alto har :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2009 Så lidt :blink: Synes det var super hyggeligt - og god kage og slik og sodavand :mums: Så jæ sir ogs tak :blink: Uuuuhm ja, han ka' møsse ligesom Azuro - Snif-snif-snif-snif Det er altså vildt nuser Og så er det vildt hyggeligt, når man har en hund boblende ved ens fødder :hjerte:: (Ja, de små glæder betyder meget, når man ikke oplever det til dagligt ) Jeg skulle hilse fra Alto og sige, at du er velkommen en anden gang :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2009 Jeg skulle hilse fra Alto og sige, at du er velkommen en anden gang :blink: Yay Sig til ham og Sookie, at jeg glæder mig til at se dem igen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts