Gæst Mrj Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Hej! Vi skal på ferie og skal have vores lille hund i hundepension. Det har jeg det ikke så godt med, men det er desværre vilkårene. I den forbindelse vil jeg høre om der er nogen som har erfaring med Asserholm hundepension i Vipperød? Mange hilsner Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Februar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2009 Hej Nu har jeg ikke erfaring med den pension du omtaler, men jeg kom bare til at tænke på noget. Har I overvejet at få hunden passet privat i stedet for ved en pension? Det kan være, at I ville have det bedre med det, og det er min erfaring, at der står masser af studerende i kø for at få lov at passe hunde Håber I finder en god løsning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bamses_ejer Besvaret Februar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2009 hvordan kan man finde sådan en familie? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Februar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2009 hvordan kan man finde sådan en familie? Du kan jo prøve at smide en annonce herinde til at starte med. Altså lave en tråd hvor du skriver hvad det drejer sig om, hvor længe, hvad I forventer, og hvad I vil give for det osv. I kan også søge på nettet og i aviser efter folk, der selv annoncerer om hundepasning. I vores lokalavis er der f.eks nogle gange folk, der skriver, at det gerne vil passe hund. Du kan lave opslag i lokalbutikken osv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts