Gæst Dogue1 Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 (rettet) PÅ voers eftermiddags tur mødte vi cocker vennen Kenzo, lidt efter kom tiff som er en Old english sheepdog tæve. Tiff kom gyngene som en gyngehest:lol: Lexus blev helt totalt fjollet tog sig en gevaldig løbetur rundt om tiff nogle gange i fuld fart hen mod hende drejede af of så fik den ellers en tur den modsatte vej rundt. Hvad i himlems navn gik der af lexus da han så tiff komme på den måde???????????? Edit: Kan det måske være en opfordring til leg eller noget i den retning?? Redigeret Februar 3, 2009 af Dogue1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trine Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Det er en lege invitation, lidt som de siger ; Jeg kender dig skal vi ikke lege ??? Hvis du kikke på hvalpe / unghunde når de møder en de kender, det er jo som du beskriver. Min Bella gør det også når hun især møder en hanhund hun har kendt hele sit liv ( 5 år ) Hun forvandler sig fra at være en ( næsten ) voksen dame, til en 9 mån unghund Det er en opfordring til leg, lidt ala. kom og fang mig. Sjove hunde:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts