Hop til indhold

Foder-anbefalinger modtages med kyshånd


Imba
 Share

Recommended Posts

  • Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Herr flick får Kingsmoor og hver mundfuld bliver nydt til fulde :blink:

jeg blander så lidt revet gulerod i for at give lidt fylde for det er jo ikke meget foder sådan en lille knallert skal have i løbet af en dag - og i weekenden er vi hos min mor også får han som regel lidt madrester (mest kød :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Oscar Cairn Terriern

Køber du alt dit foder på petfoods.dk?

Udover Eaglepack som man køber på deres hjemmeside.. Og har der aldrig været bøvl med at bestille på ww.eaglepack.dk? Og betaling er altid korrekt osv..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Køber du alt dit foder på petfoods.dk?

Udover Eaglepack som man køber på deres hjemmeside.. Og har der aldrig været bøvl med at bestille på ww.eaglepack.dk? Og betaling er altid korrekt osv..

 

Hvis det er mig du spørger, så nej :-D

 

Mine hunde lever fortrinsvist af hjemmelavet mad så "alt mit tørfoder" er ikke ret meget tørfoder :-)

 

Prøv at ring til hende der sælger eaglepack og hør, jeg har aldrig haft problemer, du kan bruge dankort :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst hundevennen

Jeg kan se der ikke bliver nævnt GourMix fra VetCur Biotec men det er et virkeligt godt alternativ til de andre mærker du nævner.

 

Det er drøjt i brug da det ikke indeholder hvede, roetrævler, kartofler og andet fyld.

 

Du nævner majs som et fy ord....majs har fået et dårligt ry p.g.a. det ofte bliver anvendt i "affaldsform" altså rester af en presse process hvor olien er presset ud. Undgå disse produkter. Det samme me sojabønner, brug kun det foder hvor de bliver brugt som hele bønner.

 

Både majs og soja indgår i GourMix foder og for begge gælder at der er brugt hele majs og hele sojabønner, altså man kan lægge det i jorden og det vio spire...altså skabe nyt liv.

 

Jeg kan varmt anbefale GourMix til både hvalpe ( måske opblødt ) voksne og seniorhunde. Lad jer ikke forblinde af at mange laver special produkter....en vild hund vil spise en kanin når den er fanget og ikke tænke over om den er beregnet til voksne, seniorer eller hvalpe....de fleste tilsætter blot mere eller mindre FEDT i for at justere energi mængden i deres "special" foder.....burde måske skrive "Special fedt justeret foder"

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...