Imba Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Har I kigget for nylig? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 4, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2009 Øhm, jeg kan så slet ikke finde HF derinde How too? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Februar 4, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2009 Hvad er det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2009 Øhm, jeg kan så slet ikke finde HF derinde How too? Hvad er det Til Jer begge egentlig. Gå til hunde-forums forside, scroll ned, og tryk på det lille grønne c i en firkant. Så burde det gå op for Jer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2009 Aaahh lol, de er nok ved at opdatere. Det gør de kl. 00.00. Vent lidt med at tjekke det så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 4, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2009 Til Jer begge egentlig. Gå til hunde-forums forside, scroll ned, og tryk på det lille grønne c i en firkant. Så burde det gå op for Jer Aaahh lol, de er nok ved at opdatere. Det gør de kl. 00.00. Vent lidt med at tjekke det så Altså, jeg har været inde på Chart, men kunne bare overhovedet ikke finde HF-derinde Men så må vi håbe at de snart er færdige med at opdatere, for nu er jeg NYSGERRIIIG! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts