Gæst snart*mormor Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Hejsa Jeg ville lige dele nyheden og det gode tilbud med jer. Har lige købt en fed blower med varme, den er meget stærk, og ikke mindst BILLIG 1999,-. Jeg har ikke set dem så billig før. Skulle egentlig ha et badekar fordi jeg har ondt i ryggen, men så så jeg at de havde de her billige maskiner. Her er linket: www kellys dk ps. det hele er afprøvet og det SPILLER BARE! Leveringen var meget hurtig, og uden problemer, så jeg kan varmt anbefale stedet. Mange hilsner Mormor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
martin Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Hej denne hjemmeside www kellys dk virker ikke for vil gerne have fat i sådan en til den pris ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Tråden er over 3 år gammel og trådstarter er ikke længere medlem, så du får nok ikke noget svar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts