Hop til indhold

Dyrehealer


Umulia
 Share

Recommended Posts

Gæst anne-marie
Tulle har dælme også gjort hvad hun kunne for at undslå sig det - men med overtalelse fra både mig og Gudrun og en tydelighed omkring, at det her er godt for hende - så kan hun godt tage imod i dag :)

Susi slubrer også Gudruns healing til sig og jeg ville osse gerne have noget :lol:

 

Hos Gudrun kan jeg se at alternativ behandling/kinesisk medicin virker, er ikke i tvivl :-D

 

Jeg kan også heale, ikke så meget nu, jeg er selv syg :-)

 

Jeg kunne pludseligt engang, gik på kursus og fik mere styr på det, men jeg er ikke fantastisk god, jeg tror også at Mika hunden har visse evner, hun fylder huller hist og her den lille :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 79
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst ThomasTBO
Desværre, det er en artikel jeg læste for nogle år siden i Nyt Aspekt

 

Der er lavet mange forsøg og studier af fjernhealing og alt peger efterhånden henimod at "videnskaben" kommer til at give sig :-D

 

Der er ligeledes lavet forsøg med afgrøder, hvor man har plantet anlæg til med nøjagtigt samme afgrøder.

 

Det ene anlægs planter har fået x antal minutters healing dagligt ved at der sad to healere i hver sin ende af planteanlæggene.

I disse anlæg var afgrøderne dels sundere dels voksede de bedre end i det andet anlæg.

 

Når sadanne forsøg gentages x antal gange med samme resultat er det efterhånden svært af vedblive at nægte "eksistensen" af og virkningen af healing.

 

Der er iøvrigt lavet mange spændende forsøg også noget som ikke har med haeling at gøre (eller hvad ved jeg?) med vand som frøs til is til musik.

 

De isterninger som hørte klassisk og "blid musik" fik de mest fantastiske og smukke mønstre med isblomster, stjerner o.lign.

 

De isterninger som hørte heavy metal og den slags fik ingen strukturerede mønstre, men udelukkende en masse hårde kanter og streger blandet mellem hinanden.

 

Det kan man så tænke lidt over i forbindelse med den store væskemængde mennesker og dyr består af .

 

Husker også at de engang på Mythbusters (Discovery Channel) lavede et bizart forsøg med to drivhuse. I det ene blev der spillet blid musik døgnet rundt, og med jævne mellemrum kom der nogle forbi og fortalte planterne hvor dejlige og dygtige og gode de var. I det andet drivhus spillede man heavy metal og der kom hele tiden nogen og rakkede planterne ned, råbte, skreg og skældte ud. Det endte med, at en stor del af planterne i det 'negative drivhus' gik ud eller mistrivedes, mens det gik langt bedre i det andet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Husker også at de engang på Mythbusters (Discovery Channel) lavede et bizart forsøg med to drivhuse. I det ene blev der spillet blid musik døgnet rundt, og med jævne mellemrum kom der nogle forbi og fortalte planterne hvor dejlige og dygtige og gode de var. I det andet drivhus spillede man heavy metal og der kom hele tiden nogen og rakkede planterne ned, råbte, skreg og skældte ud. Det endte med, at en stor del af planterne i det 'negative drivhus' gik ud eller mistrivedes, mens det gik langt bedre i det andet.

 

Stakkels planter, jeg ville dælme også være tæt på at gå ud i det drivhus!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Husker også at de engang på Mythbusters (Discovery Channel) lavede et bizart forsøg med to drivhuse. I det ene blev der spillet blid musik døgnet rundt, og med jævne mellemrum kom der nogle forbi og fortalte planterne hvor dejlige og dygtige og gode de var. I det andet drivhus spillede man heavy metal og der kom hele tiden nogen og rakkede planterne ned, råbte, skreg og skældte ud. Det endte med, at en stor del af planterne i det 'negative drivhus' gik ud eller mistrivedes, mens det gik langt bedre i det andet.

 

 

Ej det så jeg ikke, de laver mange sjove og informative forsøg, men ligefrem at rakke ned på planterne det er ikke pænt gjort :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Husker også at de engang på Mythbusters (Discovery Channel) lavede et bizart forsøg med to drivhuse. I det ene blev der spillet blid musik døgnet rundt, og med jævne mellemrum kom der nogle forbi og fortalte planterne hvor dejlige og dygtige og gode de var. I det andet drivhus spillede man heavy metal og der kom hele tiden nogen og rakkede planterne ned, råbte, skreg og skældte ud. Det endte med, at en stor del af planterne i det 'negative drivhus' gik ud eller mistrivedes, mens det gik langt bedre i det andet.

 

 

Hmmm, det så jeg også. Men husker tydeligt at forsøget gik galt halvvejs fordi noget gik galt med vandforsyningen og planterne derfor alle var halvvisne.

Som jeg husker det, endte de med at måtte måle planterne i længden for at få noget ud af det, og planterne i det ene drivhus var vist et par mm længere end i det andet. Men vist ikke rigtig noget man kan drage nogen konklusioner ud fra!!

 

Ej, undskyld nu gør jeg det jo igen :oops:. Jeg kan bare ikke blande mig udenom. Jeg holder op nu. Spejderære.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Hmmm, det så jeg også. Men husker tydeligt at forsøget gik galt halvvejs fordi noget gik galt med vandforsyningen og planterne derfor alle var halvvisne.

Som jeg husker det, endte de med at måtte måle planterne i længden for at få noget ud af det, og planterne i det ene drivhus var vist et par mm længere end i det andet. Men vist ikke rigtig noget man kan drage nogen konklusioner ud fra!!

 

Men det man da kunne ud fra de mange forsøg af samme art jeg nævnte?

 

Ej, undskyld nu gør jeg det jo igen :oops:. Jeg kan bare ikke blande mig udenom. Jeg holder op nu. Spejderære.

 

Hvis du blander dig udenom er det jo ikke en debat, du har ret til at være skeptisk, jeg håber bare du ikke også er lukket..

 

Hvis alt skal bevises før du vælger at tro på det, hvordan har du det så med kærlighed?

 

Den kan hverken måles eller vejes eller på andre måder vise synlige udslag på apparater eller statistikker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Husker også at de engang på Mythbusters (Discovery Channel) lavede et bizart forsøg med to drivhuse. I det ene blev der spillet blid musik døgnet rundt, og med jævne mellemrum kom der nogle forbi og fortalte planterne hvor dejlige og dygtige og gode de var. I det andet drivhus spillede man heavy metal og der kom hele tiden nogen og rakkede planterne ned, råbte, skreg og skældte ud. Det endte med, at en stor del af planterne i det 'negative drivhus' gik ud eller mistrivedes, mens det gik langt bedre i det andet.

Har ikke set det forsøg, lyder spændende. Har derimod set et forsøg hvor nogle forsker påvidste at planter faktisk udviser smerte - eller noget som minder om det - en reaktion på beskadligelse. Virkelig interesant og stiller pludselig planter i et helt andet lys.

 

Med hensyn til debaten om Heavy Metal - super enig - det er bare noget være gang :badr: Så Umulia - glad i låget musik - come on ... det er da gal i låget musik :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men det man da kunne ud fra de mange forsøg af samme art jeg nævnte?

 

 

 

Hvis du blander dig udenom er det jo ikke en debat, du har ret til at være skeptisk, jeg håber bare du ikke også er lukket..

 

Hvis alt skal bevises før du vælger at tro på det, hvordan har du det så med kærlighed?

 

Den kan hverken måles eller vejes eller på andre måder vise synlige udslag på apparater eller statistikker.

 

 

JEg har det SKØØØNT med kærlighed:-D, selv om du selvfølgelig har ret, den kan heller ikke bevises på den måde jeg foretrækker!

 

Jeg er bestemt ikke lukket, jeg er nemlig gift med en mand der tror på spøgelser og andre sjove ting (den afskyelige snemand, f.eks.,) så vi har MANGE diskussioner om den slags.

 

I virkeligheden er "problemet" jo nok at jeg aldrig selv har haft en alternativ oplevelse og derfor egentlig ikke har basis for at pådutte andre min mening! Det har nu aldrig afholdt mig før:oops:

 

Iøvrigt er jeg blevet udstyret med en svigermor (hun bor heldigvis i England, fnis) som man aldrig behøver at ringe til for at fortælle at nu har man født, ungen har tabt sin første tand osv. Man får nemlig altid bare at vide at det vidste hun da allerede godt i forvejen!! Takket være den telepatiske forbindelse hun har til min yngste datter, ved hun ALT om hvad det foregår i vores familie.

 

Se det kan godt være lidt trættende i længden......... og har muligvis farvet mit syn på den alternative verden en smule!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Husker også at de engang på Mythbusters (Discovery Channel) lavede et bizart forsøg med to drivhuse. I det ene blev der spillet blid musik døgnet rundt, og med jævne mellemrum kom der nogle forbi og fortalte planterne hvor dejlige og dygtige og gode de var. I det andet drivhus spillede man heavy metal og der kom hele tiden nogen og rakkede planterne ned, råbte, skreg og skældte ud. Det endte med, at en stor del af planterne i det 'negative drivhus' gik ud eller mistrivedes, mens det gik langt bedre i det andet.

 

Deres lillebror-program (kan ikke huske hvad det hedder) Har lavet et forsøg hvor de målte indholdet af testosteron i blodet på 2 mænd.

Derefter blev den ene bekræftet i at han var en stor stærk mand og lavende "mandeting".

Den anden blev ikke bekræftet og skulle lave "kvindeting" - strikke, gøre rent osv (iført forklæde ;-)).

 

Et døgn efter var indholdet af testosteron steget hos ham der blev bekræftet at han var en stor stærk mand. Og hos ham der "legede husmor" var indholdet af testosteron faldet ganske betydeligt :mrgreen:

 

Så kvinder - det lader til man ikke både kan have en mand og en blød mand der laver huslige sysler :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

I virkeligheden er "problemet" jo nok at jeg aldrig selv har haft en alternativ oplevelse og derfor egentlig ikke har basis for at pådutte andre min mening! Det har nu aldrig afholdt mig før:oops:

 

Jeg forstår udmærket din holdning, for jeg havde det selv på samme måde før jeg havde "oplevet" noget. Derfor diskuterer jeg heller aldrig emnet med folk, der ikke har prøvet det selv. Jeg synes det er sundt og normalt at være skeptisk overfor ting, der ikke kan bevises, så bliv bare ved med det :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Deres lillebror-program (kan ikke huske hvad det hedder) Har lavet et forsøg hvor de målte indholdet af testosteron i blodet på 2 mænd.

Derefter blev den ene bekræftet i at han var en stor stærk mand og lavende "mandeting".

Den anden blev ikke bekræftet og skulle lave "kvindeting" - strikke, gøre rent osv (iført forklæde ;-)).

 

Et døgn efter var indholdet af testosteron steget hos ham der blev bekræftet at han var en stor stærk mand. Og hos ham der "legede husmor" var indholdet af testosteron faldet ganske betydeligt :mrgreen:

 

Så kvinder - det lader til man ikke både kan have en mand og en blød mand der laver huslige sysler :blink:

 

 

Og det samme gælder jo for hunde.

 

Arwin Olsen, homøeopat, har skrevet en bog "Livets hormoner" og han taler netop om problematikken med at kvinder hakker på mændene og vil have dem til at være "semikvinder"- i forhold til mænds selvværd og selvtillid.

Når så kvinderne har fået formet mændene til semikvinder mister de totalt respekten for dem.

 

Ikke nemt at være mand i dag!

 

Jeg har været på et dagskursus med ham og han er meget spændende.

 

Han vil have at mændene naturligvis skal tage ansvar for familien, men at de også skal have lov til at lave typiske mandehørmerting netop pga det du beskriver.

Jeg synes det lyder uhyre logisk..

 

Og således kom endnu tråd igen meget langt væk fra det oprindelige emne :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han vil have at mændene naturligvis skal tage ansvar for familien, men at de også skal have lov til at lave typiske mandehørmerting netop pga det du beskriver.

Jeg synes det lyder uhyre logisk..

 

Enig :-D

 

Og således kom endnu tråd igen meget langt væk fra det oprindelige emne :lol:

 

Undskyld :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

JEg har det SKØØØNT med kærlighed:-D, selv om du selvfølgelig har ret, den kan heller ikke bevises på den måde jeg foretrækker!

 

Jeg er bestemt ikke lukket, jeg er nemlig gift med en mand der tror på spøgelser og andre sjove ting (den afskyelige snemand, f.eks.,) så vi har MANGE diskussioner om den slags.

 

I virkeligheden er "problemet" jo nok at jeg aldrig selv har haft en alternativ oplevelse og derfor egentlig ikke har basis for at pådutte andre min mening! Det har nu aldrig afholdt mig før:oops:

 

Iøvrigt er jeg blevet udstyret med en svigermor (hun bor heldigvis i England, fnis) som man aldrig behøver at ringe til for at fortælle at nu har man født, ungen har tabt sin første tand osv. Man får nemlig altid bare at vide at det vidste hun da allerede godt i forvejen!! Takket være den telepatiske forbindelse hun har til min yngste datter, ved hun ALT om hvad det foregår i vores familie.

 

Se det kan godt være lidt trættende i længden......... og har muligvis farvet mit syn på den alternative verden en smule!!

 

Egentlig er det jo meget praktisk og kan da gøre din telefonregning væsentligt mindre. Du kan jo bare sige at du ikke syntes at der var nogen grund til at ringe, hun vidste det jo allerede :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han vil have at mændene naturligvis skal tage ansvar for familien, men at de også skal have lov til at lave typiske mandehørmerting netop pga det du beskriver.

Jeg synes det lyder uhyre logisk..

 

Og således kom endnu tråd igen meget langt væk fra det oprindelige emne :lol:

 

Jeg tror egentlig, at nogen mænd har behov for "mandehørmerting", fordi de skal bekræftes i deres manderolle.

Mænd, der ved, de er "mænd", behøver ikke den bekræftelse. De kan sagtens lave mad og lign uden at miste deres mandighed.

Det er vel heller ikke kun manden, der skal tage ansvar for famlien, det er et fællesanliggende.

Ja det var et sidespring.

Link til indlæg
Del på andre sites

Egentlig er det jo meget praktisk og kan da gøre din telefonregning væsentligt mindre. Du kan jo bare sige at du ikke syntes at der var nogen grund til at ringe, hun vidste det jo allerede :mrgreen:

 

 

Jaaahh, det er jo det!:mrgreen:

 

Af en eller anden grund synes hun dog ikke at det er morsomt når jeg har foreslået at jeg bare sendte hende beskeder gennem min datter ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Egentlig er det jo meget praktisk og kan da gøre din telefonregning væsentligt mindre. Du kan jo bare sige at du ikke syntes at der var nogen grund til at ringe, hun vidste det jo allerede :mrgreen:

 

He he he

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...