Gæst stine-daisy Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Hej med jer:vinken: Jeg er ny herinde og jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvor mange herinde som fodre med BARF? hilsen Stine og Daisy Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 27 :blink: Ej det gas, men der er da nogen stykker efterhånden, ved jeg. Jeg er dog ikke én af dem. Og velkommen herind. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Jeg er en af dem Barfer 4 hunde - så tæller det som 4 :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Jeg fodrer ikke med BARF. Jeg råfodrer... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Jeg fodrer også med råt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Velkommen til - jeg tror nok at jeg barfer min lille taskehund som er blevet meget mere hund og meget mindre taske efter den fik råt kød, jeg tror hun er kommet i kontakt med sit indre rovdyr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 fodre også med råt/barf men er begyndt og kombinere med noget hjemmelavet som jeg synes bare virker helt kanon godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts