Gæst Oscar Cairn Terriern Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Nu er jeg altså kommet helt i tvivl.. Jeg skal enten bruge Regal Pet Foods eller Eaglepack! Det er 100% sikkert.. Men ville høre, kan de begge kun købes på nettet? (udover hvis nogle sælger det privat) Og jeg vil gerne høre erfaringer af begge produkter.. Jeg får min hvalp om et par uger og skal altså vide det.. Synes i jeg skulle vælge Eaglepack eller Regal? (Ved godt jeg selv skal finde ud af det! :blink:) Men er de 2, hvilken en vil i anbefalde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Nu er jeg altså kommet helt i tvivl.. Jeg skal enten bruge Regal Pet Foods eller Eaglepack! Det er 100% sikkert.. Men ville høre, kan de begge kun købes på nettet? (udover hvis nogle sælger det privat) Og jeg vil gerne høre erfaringer af begge produkter.. Jeg får min hvalp om et par uger og skal altså vide det.. Synes i jeg skulle vælge Eaglepack eller Regal? (Ved godt jeg selv skal finde ud af det! :blink:) Men er de 2, hvilken en vil i anbefalde? Jeg har god erfaring med eaglepack, regal har jeg kun prøvet en smule, så det kan jeg ikke udtale mig om Når jeg sammenligner ingredienser kan jeg bedst lide eaglepack Du kan såmænd da også bare fodre med dem begge, jeg tror at det er godt at hvalpen prøver lidt forskellige kvalitetsmærker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Det synes jeg du skal lade vovsen afgøre;-) Køb en lille pose hjem af hver og se hvad vovse bedst kan lide. Hun er joså forskellige, så hvad den ene har det godt med, er skidt for den anden:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Oscar Cairn Terriern Besvaret Februar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 Det er rigtig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts