Hop til indhold

Hundepasning!! evt. luftning!


Gæst TugbaDK
 Share

Recommended Posts

Gæst TugbaDK

HEJ!!

 

 

Mangler du en til at lufte eller passe godt på din hund i eftermiddagene eller i weekenderne?

 

Jeg er en 17-årig pige som bor på Brønshøj/Husum i København. Jeg ville meget gerne købe min egen hund, men må erkende at det nok må vente et par år endnu. Jeg går på gym.

 

Jeg er villig til at passe i kortere og længere perioder, vil tage imod din hund som var det min egen og gøre alt for at den skal have det godt.

 

 

Er du interesseret, så skriv en besked til mig herinde

 

 

Hilsen Tugba

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 11 months later...
  • 3 months later...
Gæst chris84

Hej,

 

Hvis I mangler nogen til at passe jeres hund i ferier og lignende, så er jeg også MEGET interesseret! Elsker hunde og bor i egen lejlighed med grønne områder i nærheden..

 

Mvh. Christina

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Hej!

 

Jeg har brug for hundeluftning/hundepasning!

 

Jeg læser 5.år til dyrlæge. Lige nu har jeg en periode hvor jeg har ekstra lange dage, der er obligatoriske. Derfor er jeg blevet nød at læmne min ælskede hund i sverige hos mine forældrer. Dog savner jeg hende meget, og vil gerne finde en der kan hjelpe mig at lufte hende omkring frokosttid et par dage om ugen. Det er lige meget hvis jeg aflevrerer hende om morgen, og henter hende om eftermiddagen, eller hvis du har mulighed for at komme forbi og gå en tur med hende mit på dagen.

Hun er virklig en sød schæfer, og ikke så svær som nogen af den race kan være.

 

Har du mulighed for at hjelpe mig??

 

VH,

Karin

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...
Gæst Ingeman

Hej

Er du stadigt interesseret i at passe hunde? Jeg er havnet i et akut pasningsproblem i næste uge, og søger nogen som kan hjælpe mig med det. Det drejer sig om en Jack Russel-tæve. Du kan vel ringe eller sende en sms på 25618059

 

mvh

Lars

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...