Lonny Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Baldur har langt om længe fået sin vinterjakke, og vi har været på skovtur i den i dag Det gik rigtig godt, han kan både tisse, skide og grave huller i den Han ser også ud til at accepterer den helt, han brokkede sig i hvert fald ikke, og han forsøgte heller ikke at få den af Er han ikke fin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 Årh ja manner, hvor er han fiiin:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret Februar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 Smukt! så en der lignede i randers storcenter i petworld Men mega cuute:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Februar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 Han er da en rigtig fin modebevidst vovse ham, Baldur !!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Februar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 Han ser sørme fin og glad ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Jeg syntes også at han var rigtig fin i den Han virkede også glad for den, jeg havde jo frygtet at han ville hade den, men der var slet ingen problemer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Jeg syntes også at han var rigtig fin i den Han virkede også glad for den, jeg havde jo frygtet at han ville hade den, men der var slet ingen problemer Jeg synes hurtigt hundene opdager at frakken varmer og derfor bliver glad for den hvis behovet er der. Vores Gudrundyrlæge har lige "dømt" frakke til Pelle hvis det er koldt og han ikke er i vigør. Suk... har kun en knaldrød en af slagsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts