luckyluna Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Ja, det er altså ikke mine hunde, de er altid kysseklare:lol: Men jeg blev spurgt den anden dag, hvad det kunne skyldes. Hunden er ung, har fine tænder men lugter af fisk ud af munden:badr: Det er blevet værre efter et foderskifte, så nu prøver de noget andet igen, men hvad kan det ellers være? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Februar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 Tandskifte, foder, unghundehormoner, løbetid er lige, hvad jeg kan komme i tanke om... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 Tandskifte, foder, unghundehormoner, løbetid er lige, hvad jeg kan komme i tanke om... Hun er 2 År, så vi har afskrevet tandskifte, men ellers gode forslag... Du siger noget med løbetid.. men mine lugter nu ikke.. Jeg kender dog en der gør;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Februar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 Måske en dårlig tand der ikke umiddelbart kan ses!! Eller en tandbyld, den kan jo heller ikke ses!! Eller måske betændte mandler (har hunde egentlig sådan nogle ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 Måske en dårlig tand der ikke umiddelbart kan ses!! Eller en tandbyld, den kan jo heller ikke ses!!Eller måske betændte mandler (har hunde egentlig sådan nogle ) ja, sådan noget tænker jeg også... For det kan vel ikke bare være foderet kan det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Februar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 ja, sådan noget tænker jeg også... For det kan vel ikke bare være foderet kan det? Man kunne måske forestille sig noget med foder, mavesyrer, ufordøjet foder - det hele der måske bare ikke passer sammen, måske hunden bare ikke kan omsætte lige præcist det foder godt nok - Øhhh forstår du hvad jeg prøver på at sige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 Man kunne måske forestille sig noget med foder, mavesyrer, ufordøjet foder - det hele der måske bare ikke passer sammen, måske hunden bare ikke kan omsætte lige præcist det foder godt nok - Øhhh forstår du hvad jeg prøver på at sige jaja, jeg forstå Men burde hunden så ikke have dårlig afføring? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tacora Besvaret Februar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 jaja, jeg forstå Men burde hunden så ikke have dårlig afføring? Nu melder historien ikke noget om hvad det er for en race; men nogle racer har store læbefolder som de kan få svamp i og det lugter. Det samme gør betændte analkirtler og ofte synes man det kommer fra munden, fordi hunden slikker sig ! Ja det var bare et par bud ! :vinken:Venlig hilsen Steen Stenild Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 Luna fik Hennes Pet Food på et tidspunkt.. Og hun stank bare ud af munden:badr: Så det stoppede vi med igen.. føj for den da.. Men hun har nu stadig en slem ånde nogle gange og pt er hun råfodret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 Nu melder historien ikke noget om hvad det er for en race; men nogle racer har store læbefolder som de kan få svamp i og det lugter.Det samme gør betændte analkirtler og ofte synes man det kommer fra munden, fordi hunden slikker sig ! Ja det var bare et par bud ! :vinken:Venlig hilsen Steen Stenild det er en amstaff.. Den med anal kirtler havde jeg ikke lige tænkt på, tak for det:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Februar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 Pu-ha, så har vi snart været hele vejen rundt om hunden Held og lykke med at finde årsagen :blink: Men som tacora også skriver kunne det måske også være noget svampe-noget et eller andet sted. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 Luna fik Hennes Pet Food på et tidspunkt.. Og hun stank bare ud af munden:badr: Så det stoppede vi med igen.. føj for den da.. Men hun har nu stadig en slem ånde nogle gange og pt er hun råfodret Rettelse.. Lugten kom faktisk helt nede fra maven, for der var intet at se på tænder og tandkød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 jegsigermange tak for hjælpen, nu har jeg lidt flere forslag atgå videre med næste gang jeg ser ham;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts