Hop til indhold

Nestle (Purina) vil køre sag imod Wysong og Eaglepack!


Gæst anne-marie
 Share

Recommended Posts

Gæst anne-marie

I 1999 tog Purina (Nestle) patent på PROBIOTICS i hundemad, de ved hvad godt det gør, men de har aldrig selv brugt det.

 

Det har tilgengæld Wysong og eaglepack gjort i mange år, også før patentet. Så på den måde burde patentet ikke være oprettet da man ikke kan tage patent på noget der allerede er i brug af konkurrenter og har været det længe!

 

Nu kræver de at det lille familie drevede Wysong skal betale for at bruge det de har brugt i årtier (og som Purina ikke bruger, selvom de påstår de vil dyr det bedste).Wysong, et firma der laver dyremad med rene ingredienser og super indhold (desværre vil de ikke på det europæiske marked, Randi fra eaglepack har prøvet at få det tilsalg) bliver sagsøgt af et Nestle firma med en hær af advokater i ryggen.

 

Du kan gå ind og støtte op om Wysong og læse mere via disse links

 

http://www.wysong.net/wysong-vs-purina.php

 

http://www.thepetitionsite.com/1/help-wysong

Redigeret af anne-marie
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
I 1999 tog Purina (Nestle) patent på PROBIOTICS i hundemad, de ved hvad godt det gør, men de har aldrig selv brugt det.

 

Det har tilgengæld Wysong og eaglepack gjort i mange år, også før patentet. Så på den måde burde patentet ikke være oprettet da man ikke kan tage patent på noget der allerede er i brug af konkurrenter og har været det længe!

 

Nu kræver de at det lille familie drevede Wysong skal betale for at bruge det de har brugt i årtier (og som Purina ikke bruger, selvom de påstår de vil dyr det bedste).Wysong, et firma der laver dyremad med rene ingredienser og super indhold (desværre vil de ikke på det europæiske marked, Randi fra eaglepack har prøvet at få det tilsalg) bliver sagsøgt af et Nestle firma med en hær af advokater i ryggen.

 

Du kan gå ind og støtte op om Wysong og læse mere via disse links

 

http://www.wysong.net/wysong-vs-purina.php

 

http://www.thepetitionsite.com/1/help-wysong

 

Det tørfoder jeg nogensinde har været gladest for var Wysong, som desværre ikke sælges i DK mere.

 

Det DUFTEDE af kylling og var pakket i mindre aluposer så man kunne åbne for lidt af gangen.

 

Hundene fungerede super på det.

 

Sørgelig var den dag jeg fik at vide det ikke længere forhandledes i DK :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Jeg har set det nævnt mange gange på det amerikanske labrador forum jeg er på..

 

Hvor er det trist at penge igen skal have lov til at ødelægge det for ærlige folk:(

Ja kan det næsten blive mere amerikansk?? :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Må vist udspecifisere:mrgreen: Det er foderet, jeg har set nævnt:-D

Ja det var nu også mere den sidste line, jeg kommenterede;-)

Jeg tænker bare, at sådan en sag, kan da heller ikke blive mere amerikansk? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Har i skrevet under?

 

Ja, det er en syg sag, og de er langt ude med deres krav!!

 

De er også efter eaglepack, som også har brugt PROBIOTICS i mange år, siden 1985, det er sindsygt at purina pro plan så ikke selv har gjort deres foder bedre med den "opfindelse de har lavet":rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har i skrevet under?

 

Absolut!

 

Jeg synes, at det er langt ude i hampen, at de overhovedet kan finde på at pippe op om det, men at stille vedvarende krav til at nogen skal betale for at bruge noget de selv har opfundet :shock: Og så først efter 6 år! Det er fuldstændig forrykt i mine øjne og burde under ingen omstændigheder være muligt..

 

Og så bruger de ikke engang probioticerne selv.. :roll:

 

*smack*

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...