Gæst bullermor Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Jeg er ny på siden og vil fortælle om min dejlige sorte Labrador hund. Buller. I december blev jeg den lykkelig ejer af Buller. Vi har ventet på ham i 6 mdr, da vi ville have ham fra en bestemt kennel på Djursland. Det er bare det bedste der er hendt mig, jeg ved simpelthen ikke hvad jeg fik tiden til at gå med før jeg fik ham..Men jeg har jo taget en masse dejlige billeder af ham, og blev anbefalet jeg skulle lave en fotobog istedet for at fremkalde mine billeder. Jeg gik ind på Bilka hjemmeside og hentede fotobogs programmet der... og jeg må indrømme jeg er imponeret. Under hver billede har jeg kunne skrive tekst og hvor gammel han er på billederne. Man glemmer jo hurtigt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 hej og velkommen til Vi er også vilde med billeder herinde så... (frem med dem ) Er han F1 lab eller:?: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bullermor Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 hej og velkommen til Vi er også vilde med billeder herinde så... (frem med dem ) Er han F1 lab eller:?: Tak. Ja, det er han... lækker hund...nej hvor jeg bare glad for ham:mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst K_Pallis Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 :vinke:Hej og mange gange velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bullermor Besvaret Februar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2009 Tak for velkomst hilserne.... jeg må se om jeg kan få lagt nogle billederne ind... Det er jo ikke fordi man ikke har nogen Men det er bare en skam man ikke kan lægge fotobogen ind her på siden... der er jo fra vi så ham første gang indtil nu... Er der andre der har prøvet at lave en fotobog fra BIlka.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ane Jensen Besvaret Juni 4, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2009 Hej Bullermor, Det var et ret godt tips du gav der. Jeg har en gammel Handhund som er mit et og alt - en golden ...super sød... Jeg har lige lavet en fotobog med han i lige fra han var hvalp til i dag... Jeg synes at det er en rigtig god ide med fotobøger, menet bedre end de gammeldags fotoalbum hvor der altid mangler billeder i efterhånden som tiden går. Jeg er helt sikker på at jeg kommer til at lave mange fotobøger i de kommende år. jeg er faktisk ved at lave en om min søsters bryllup lige nu Igen tak for tippet om fotobøger Jeg fandt forøvrigt from til Bilka via den her cewefotobog.dk Med venlige hilsner Ane Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts