Hop til indhold

Halløjsa

Ebenhardt
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg været medlem af HF siden maj måned sidste år, og må med skam indrømme at jeg endnu ikke har fået præsenteret mig/os :oops:

Nå men jeg iler til tasterne og retter op på fejlen.

Jeg = Lotte, 42 år, gift med Jan, 54 år, mor til Ena, 14 år, "mor" til 2 dejlige sorte labber: Mille 2 år og Bonnie 10½ md.

[ATTACH]6632[/ATTACH] Mille

[ATTACH]6633[/ATTACH] Bonnie

Udover familien og vovserne er den store interesse camping. Det er noget vi alle brænder for og bruger meget tid på. Vi farer gerne landet rundt med "sneglehuset" på ryggen.

Det må være nok for denne gang.

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen du får da straks et hej og velkommen til:vinken: eller skal det også vente til om næsten et år:?::lol::lol::lol:

(har selv aldrig fået pressenteret mig så skal vist ikke være for selvglad:lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak til jer alle.

Og som man siger: TING TAGER TID :engel:

Og nej, Tanita, dit velkommen behøver ikke vente om et år. Så mange tak til dig også.

Der er mange godt indlæg herinde, og vi har fået mange gode fif ved at surfe lidt herinde.

Til gengæld er der også en del jeg stadig har svært ved at gennemskue herinde.

Jeg forstår ikke helt hvordan man opretter en Blot??

Hvad bruges Karma til?? og hvorfor/hvordan tildeler/giver man det??

Og sådan kunne jeg blive ved lidt endnu. Men jeg finder nok ud af det hen ad vejen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak til jer alle.

Og nej, Tanita, dit velkommen behøver ikke vente om et år. Så mange tak til dig også.

Der er mange godt indlæg herinde, og vi har fået mange gode fif ved at surfe lidt herinde.

Og sådan kunne jeg blive ved lidt endnu. Men jeg finder nok ud af det hen ad vejen.

Bloggen kræver 50 indlæg mener jeg, før man kan blogge:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak til jer alle.

Godt du forstod joken :-D håber du så den skjulte tekst ;-)

Ja der er mange ting at finde ud af herinde. blot er den en blok du mener for så er det en sted du kan skrive noget som entelig ikke er til discusion og som man kun ser ved at besøge din personlige side...

Karma er der mange forskællige holdninger til hvornår det skal gives og for hvad. men oftes tror jeg det bruges som en måde at skrive at man ønsker noget godt for et medlem altså: trøst, tak (uden at de andre skal vide det)hvis man mener det er et super indlæg osv. men giver det ved at trykke på hjertet oppe i højre hjørne ved personens indlæg. Og kan se hvem man har givet karma sidst og hvem man har fået karma af inden i ens "kontrolpanel"

Må man se endnu flere billeder elsker at lure hunde de er så smukke:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites