Ebenhardt Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Nu har jeg været medlem af HF siden maj måned sidste år, og må med skam indrømme at jeg endnu ikke har fået præsenteret mig/os Nå men jeg iler til tasterne og retter op på fejlen. Jeg = Lotte, 42 år, gift med Jan, 54 år, mor til Ena, 14 år, "mor" til 2 dejlige sorte labber: Mille 2 år og Bonnie 10½ md. [ATTACH]6632[/ATTACH] Mille [ATTACH]6633[/ATTACH] Bonnie Udover familien og vovserne er den store interesse camping. Det er noget vi alle brænder for og bruger meget tid på. Vi farer gerne landet rundt med "sneglehuset" på ryggen. Det må være nok for denne gang. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Søde vovser!! Og lidt karma til dig;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst chi-vapsen Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 He he. Ja ting tager tid:), nå men jeg er helt ny herinde, men ville også bare lige sige hej, og så håbe vi blir glade for forummet her, det virker rart herinde:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Velkommen - og sikke dejlige hunde du har :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Hej og velkommen herind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Jamen du får da straks et hej og velkommen til:vinken: eller skal det også vente til om næsten et år:?::lol: (har selv aldrig fået pressenteret mig så skal vist ikke være for selvglad:lol:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ebenhardt Besvaret Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Mange tak til jer alle. Og som man siger: TING TAGER TID Og nej, Tanita, dit velkommen behøver ikke vente om et år. Så mange tak til dig også. Der er mange godt indlæg herinde, og vi har fået mange gode fif ved at surfe lidt herinde. Til gengæld er der også en del jeg stadig har svært ved at gennemskue herinde. Jeg forstår ikke helt hvordan man opretter en Blot?? Hvad bruges Karma til?? og hvorfor/hvordan tildeler/giver man det?? Og sådan kunne jeg blive ved lidt endnu. Men jeg finder nok ud af det hen ad vejen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Mange tak til jer alle. Og som man siger: TING TAGER TID Og nej, Tanita, dit velkommen behøver ikke vente om et år. Så mange tak til dig også. Der er mange godt indlæg herinde, og vi har fået mange gode fif ved at surfe lidt herinde. Til gengæld er der også en del jeg stadig har svært ved at gennemskue herinde. Jeg forstår ikke helt hvordan man opretter en Blot?? Hvad bruges Karma til?? og hvorfor/hvordan tildeler/giver man det?? Og sådan kunne jeg blive ved lidt endnu. Men jeg finder nok ud af det hen ad vejen. Bloggen kræver 50 indlæg mener jeg, før man kan blogge:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Mange tak til jer alle. Og som man siger: TING TAGER TID Og nej, Tanita, dit velkommen behøver ikke vente om et år. Så mange tak til dig også. Der er mange godt indlæg herinde, og vi har fået mange gode fif ved at surfe lidt herinde. Til gengæld er der også en del jeg stadig har svært ved at gennemskue herinde. Jeg forstår ikke helt hvordan man opretter en Blot?? Hvad bruges Karma til?? og hvorfor/hvordan tildeler/giver man det?? Og sådan kunne jeg blive ved lidt endnu. Men jeg finder nok ud af det hen ad vejen. Godt du forstod joken håber du så den skjulte tekst Ja der er mange ting at finde ud af herinde. blot er den en blok du mener for så er det en sted du kan skrive noget som entelig ikke er til discusion og som man kun ser ved at besøge din personlige side... Karma er der mange forskællige holdninger til hvornår det skal gives og for hvad. men oftes tror jeg det bruges som en måde at skrive at man ønsker noget godt for et medlem altså: trøst, tak (uden at de andre skal vide det)hvis man mener det er et super indlæg osv. men giver det ved at trykke på hjertet oppe i højre hjørne ved personens indlæg. Og kan se hvem man har givet karma sidst og hvem man har fået karma af inden i ens "kontrolpanel" Må man se endnu flere billeder elsker at lure hunde de er så smukke:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst trillo Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Velkommen til Vh Pia Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts