Hop til indhold

Gåtur i Riisskoven? (Århus)


Imba
 Share

Recommended Posts

Hmmm, jeg mener at bus nr. 6, 9 og 16 holder ved risskov (Dronning Margrethes vej) og 1'eren og 8'eren holder der også (Ved marienlund)

 

Det lyder som gule busser.. og dem må man ikke have hunde med i..

 

Imba, kan man slet ikke gå igennem den der kløft? Jeg mener derer et stoppe sted, så folk må da gå et eller andet sted hen:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm, jeg mener at bus nr. 6, 9 og 16 holder ved risskov (Dronning Margrethes vej) og 1'eren og 8'eren holder der også (Ved marienlund)

 

Det lyder som gule busser.. og dem må man ikke have hunde med i..

 

Imba, kan man slet ikke gå igennem den der kløft? Jeg mener derer et stoppe sted, så folk må da gå et eller andet sted hen:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Hov, den havde jeg overset. Det er nu ikke helt rigtigt- der er en STOOOER kløft mellem det plan, hvor toget kører, og selve skoven.

 

Man kan sagtens gå op i skoven fra toget (hvis der altså er en station der? Måske ved den permanente?)... Vi starter tit vores tur med at gå på stien ved kløften med udsigten til vandet og så går enten den ene eller anden rute ned til vandet :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Hov, den havde jeg overset. Det er nu ikke helt rigtigt- der er en STOOOER kløft mellem det plan, hvor toget kører, og selve skoven.

 

Man kan sagtens gå op i skoven fra toget (hvis der altså er en station der? Måske ved den permanente?)... Vi starter tit vores tur med at gå på stien ved kløften med udsigten til vandet og så går enten den ene eller anden rute ned til vandet :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst deluxious
Det lyder som gule busser.. og dem må man ikke have hunde med i..

 

Imba, kan man slet ikke gå igennem den der kløft? Jeg mener derer et stoppe sted, så folk må da gå et eller andet sted hen:lol:

 

Hva' ? Det må de da gerne ? - I hvert fald vhis de kan være i en taske...de siger jo intet om taskens størrelse...

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan sagtens gå op i skoven fra toget (hvis der altså er en station der? Måske ved den permanente?)... Vi starter tit vores tur med at gå på stien ved kløften med udsigten til vandet og så går enten den ene eller anden rute ned til vandet :-)

 

Jeg er glad for, at du kom på banen, for jeg kender ikke skoven super godt :oops:

 

Det er lidt af en opgave at få det hele til at passe, så alle kan være med :cry: Men jeg finder nok ud af det :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
Gæst chrispy

Vi er friske, men kan de løbe frit derude hundene? elmer er lidt en pestilens i snor nemlig *gg* undtagen når vi går hjem igen, så er han nemlig træt... Hvis det er en dag vi ikke har børn kan vi godt samle en op et sted..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Vi er friske, men kan de løbe frit derude hundene? elmer er lidt en pestilens i snor nemlig *gg* undtagen når vi går hjem igen, så er han nemlig træt... Hvis det er en dag vi ikke har børn kan vi godt samle en op et sted..

 

Ja, en del af skoven er hundeskov, hvor hundene må være fri:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Oelliet

Hej Alle :-)

 

 

Min hund og jeg er nye i byen og søger et fast sted og en fast ugedag, hvor man kan mødes med vufferne og lade dem rende frit og lege. Jeg tænker Botanisk Have (ved P-pladsen ved væksthusene) på søndage ved middagstid. Ganske uforpligtende og hyggeligt. Se evt min tråd om samme emne...

 

Hvis nogen har lyst, så sig til eller duk bare op. Vi regner i hvert fald med at være dér fra og med d. 14/6, eller også gerne i morgen, hvis nogen giver lyd fra sig om også at komme.

 

Hvis nogen kender til et lignende tiltag, så sig endelig til, jeg vil rigtig gerne finde et fast sted, vi kan gå hen på en fast dag og møde andre hunde og ejere :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...