Imba Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Jeg åbner lige ballet i det nye forum. Jeg vil gerne høre, om der er nogen der er friske på en gåtur i Riisskoven. Tid og dato har jeg ikke sat mig fast på, men det kunne da være hyggeligt at få en lille flok med, og så kunne vi jo finde tidspunktet i fællesskab. Jeg forestiller mig, at man kunne lave en lille tur ud af det, hvis der er opbakning Kom frisk :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Hvis det er en dag vi har mulighed for at tage til Århus (og har en bil hjemme ) vil vi gerne væer med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Vil gerne være med når vi får bil, og når mit knæ er OK. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Hvis det er en dag vi har mulighed for at tage til Århus (og har en bil hjemme ) vil vi gerne væer med Det lyder godt Har du evt. nogle præferencer i forhold til tidspunkt og ugedag? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Vil gerne være med når vi får bil, og når mit knæ er OK. Dejligt Har du nogen fornemmelse af, hvor langt ude i fremtiden det ca. ligger? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Dejligt Har du nogen fornemmelse af, hvor langt ude i fremtiden det ca. ligger? Ja til kæet, nej til bilen. Men i laver jo nok flere gåture Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Ja til kæet, nej til bilen. Men i laver jo nok flere gåture Det var da planen :blink: Hvornår med knæet så? Kunne du evt. tage en bus herud? Eller har jeg et helt fordrejet billede af, hvor langt væk du bor? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Det var da planen :blink: Hvornår med knæet så? Kunne du evt. tage en bus herud? Eller har jeg et helt fordrejet billede af, hvor langt væk du bor? Jeg bor i Randers, kan godt tage bussen til Århus, og så et lift til/fra rutebilsstationen. Regner med at være godt gående 1/4. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Jeg bor i Randers, kan godt tage bussen til Århus, og så et lift til/fra rutebilsstationen.Regner med at være godt gående 1/4. Det lyder godt. Så må vi se, om ikke det kan lade sig gøre, hvis vi gør det før du får bil :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 jeg har ingen præferencer med hensyn til ugedage... Hvis jeg får det at vide i tide kan jeg flexe eller arbejde hjemmefra en dag... så det er til at finde ud af.... weekenderne er selvfølgelig oplagte men ofte så er vi til træning begge dage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 jeg har ingen præferencer med hensyn til ugedage... Hvis jeg får det at vide i tide kan jeg flexe eller arbejde hjemmefra en dag... så det er til at finde ud af.... weekenderne er selvfølgelig oplagte men ofte så er vi til træning begge dage Ok, super. Jeg vil prøve at være ude i god tid :blink: Vi må lige se på den yderligere opbakning inden noget bliver fastsat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Februar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2009 Andre interesserede? Kom frisk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret Februar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2009 Pero og mig vil også rigtig gerne med :5up: Vi går der jo mindst én gang om dagen da vi kun bor 100 meter derfra, så jeg er meget fleksibel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Februar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2009 hvor ligger riisskoven:oops: hvis der er til at komme til med bussen, vil vi gerne når vi kan:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Februar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2009 hvor ligger riisskoven:oops: hvis der er til at komme til med bussen, vil vi gerne når vi kan:-D du kan se det her: http://maps.google.dk/ Skriv Riis skov i søgefeltet Håber du har lyst og mulighed for at komme med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Februar 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2009 du kan se det her: http://maps.google.dk/ Skriv Riis skov i søgefeltet Håber du har lyst og mulighed for at komme med. nåh, men det lader til at man kanlande midti riisskoven med et tog:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Februar 23, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 23, 2009 Vi er også friske Dog efter 16 på hverdage, ikke onsdag ellers i weekenderne! Vi ér vist lidt besværlige Luckyluna: Kan samle dig op et sted hvis det er! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 23, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 23, 2009 Efter d. 28 marts kan jeg om lørdagen... så er det kun søndag og onsdag der er udelukket for os Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 23, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 23, 2009 Jeg er med på efter 28/3, så er mit knæ helt sikkert til skovture igen. Dog ikke onsdage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tweety Besvaret Marts 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2009 Jeg tror Dixi og jeg også er klar.. Tror vi har ca 14 km derind.. Vi kan ikke tirsdag/onsdag fra kl 18 og hele lørdag.. For da træner hun med sin far.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Marts 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2009 nåh, men det lader til at man kanlande midti riisskoven med et tog:mrgreen: Hov, den havde jeg overset. Det er nu ikke helt rigtigt- der er en STOOOER kløft mellem det plan, hvor toget kører, og selve skoven. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Marts 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2009 Puha, det er et større arbejde at få det til at passe med alle Jeg skal gøre mit bedste :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst deluxious Besvaret Marts 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2009 Hmmm, jeg mener at bus nr. 6, 9 og 16 holder ved risskov (Dronning Margrethes vej) og 1'eren og 8'eren holder der også (Ved marienlund) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Marts 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2009 Vi er også friske Dog efter 16 på hverdage, ikke onsdag ellers i weekenderne! Vi ér vist lidt besværlige Luckyluna: Kan samle dig op et sted hvis det er! Tak du er også altid så sød:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Marts 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2009 Vi er også friske Dog efter 16 på hverdage, ikke onsdag ellers i weekenderne! Vi ér vist lidt besværlige Luckyluna: Kan samle dig op et sted hvis det er! Tak du er også altid så sød:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts