Hop til indhold

legetøj givers bort billigt/gratis


guanomo
 Share

Recommended Posts

Har 2 stk legetøj vi ikke kan bruge, den lyserød bideting er lige købt i dag, men fandt hurtigt ud af at den slet ikke er stærk nok til vores knæbeknuser hund :mrgreen:

 

det blå ben fyldes op med hapser og så kan hunden kaste rundt med det.

så hvis i er interesseret i det sender jeg det gerne, kan ikke rigtigt forlange penge for det efter cujo har tygget i det, så bare i betaler porto kan i få lidt ødelagt legetøj :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst deluxious
giv mig lige forklaringen på HVORFOR i forventer at en DRENGE hund ikke vil demosterer mod at I giver ham pige ting????? :mrgreen:

 

 

fnis - ja, det kan i næsten ikke være bekendt overfor Cujo. TÆNK hvis de andre hanhunde på gade så at han har lyserøde pige ting. Uha uha :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

bare husk det er massivt, så det larmer på trægulv :mrgreen: anerda ikek hvad fragten koster tøs :lol: skal ind og se fck i mrogen, så kan mødes ved nedre c så får du det :mrgreen:

 

Hihi i århus? Vi skal til dyrlæge i morgen kl. 10.30, og det ser ud til, at vi kommer til at strande lidt i Beder.. Ved ikke lige om det kan passe så? Hvornår er du dernede?

Link til indlæg
Del på andre sites

elsker at snakke bold med tøser :mrgreen: neder C er et fan afsnit i parken, kbh. Fck skal møde manchester city.

 

WOOHOO jeg har så meget styr på det der mand :5up: Jamen, så smutter jeg da lige forbi på vej til dyrlæge. :rolleyes::lol: Det var ellers smart :blink: Kan være jeg skulle ansøge om, at være med i de der "der er så meget kvinder ikke forstår" reklamer :hmm:

 

Jeg tænkte, at du måske var sådan rapper-hip-agtig, og kaldte midtbyen neder c :oops: :5up:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

WOOHOO jeg har så meget styr på det der mand :5up: Jamen, så smutter jeg da lige forbi på vej til dyrlæge. :rolleyes::lol: Det var ellers smart :blink: Kan være jeg skulle ansøge om, at være med i de der "der er så meget kvinder ikke forstår" reklamer :hmm:

 

Jeg tænkte, at du måske var sådan rapper-hip-agtig, og kaldte midtbyen neder c :oops: :5up:

var kun hoppihip agtig i mine unge dage :mrgreen:

 

her er en meget kort "reklame" video

http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/5027-2-x-video-af-cujo.html

 

men den kan nok sagtens sendes som maxi brev hvis du ville prøve den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...