Hop til indhold

Snudens farve.


Gæst dogder
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen.

Vi har en golden retriever her hjemme, hun er omkring et år gammel.

da vi købte hende som helt lille havde hun en meget flot snude, helt sort, og gyldenbrun pels. men indenfor den sidste måneds tid er hendes snude begyndt at miste farven. hun virker helt normal, og hun får det samme foder som hun hele tiden har fået.

hvis der er nogen som ved hvad det skyldtes eller hvordan man kan undgå at snuden mister farve, så ville det være til stor hjælp.

~Rasmus :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan købe noget algeekstrakt som skulle øge pigmenteringen, samt have andre gode effekter. Nogle hunde får farve på næsen og omkring øjnene om sommeren når de får sol...

 

Mener du tangmel :?:

 

Jeg ved ikke om det øger pigmenteringen på næsen. Det har hvert fald en god effekt på pelsen :5up:

 

For en del år siden, fik både Hailey & Huckie tangmel dagligt. Huckie's mørke dækhår blev tydeligere og Hailey's brune aftegninger blev varmere at se på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mener du tangmel :?:

 

Jeg ved ikke om det øger pigmenteringen på næsen. Det har hvert fald en god effekt på pelsen :5up:

 

For en del år siden, fik både Hailey & Huckie tangmel dagligt. Huckie's mørke dækhår blev tydeligere og Hailey's brune aftegninger blev varmere at se på.

 

Ja det skal nok passe det er tang :mrgreen::mrgreen:

 

Jeg købte noget tysk der hed noget i stil med seealgen-et-eller-andet... Så det var bare et skud fra hoften :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...