Hop til indhold

Fællestur - Sjælland - d. 9/4?


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

  • Svar 226
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hov, ja du kan sagtens bare trykke kordinater ind.. :-)

 

Super, tak!

 

Må der godt komme en Terrier på 5 år med.?:-D

 

Han er ikke meget for at "lege" med andre hunde, og kan godt være noget "arrig" overfor store hunde der hele tiden vil sætte en kold snude op i rumpen på ham.

Men ellers er han vældig flink og yderst menneske glad ,især når han er uden snor.

Hunden hedder Tex.:blink:

 

Tex vil gerne tage sit menneske med.

Tex´s menneske er egentligt også rimelig flink og til at have med de fleste steder. :oops: Han jagter ikke nogen, uden grund og er ikke farlig at have løs selvom han til tider kan lyde som en kamphund.

´

 

Haha, tak for et godt grin :lol:

 

Du skal være velkommen! Og han skal bare sætte Azuro på plads, hvis han bliver for meget, det tager bassedrengen ikke skade af - så kan det være, han kan opføre sig ordentligt, det lykkedes i hvert fald for en dansk/svensk gårdhund engang :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Oscar Cairn Terriern
Øhm er det ikke rhodesian ridgeback, der har zig-zag på ryggen?

 

Det er på HALEN, kun lidt på det bagerste af ryggen.. Men ved ikk, tror det er specielt.. Må snakke med Aslan:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Super, tak!

 

´

 

Haha, tak for et godt grin :lol:

 

Du skal være velkommen! Og han skal bare sætte Azuro på plads, hvis han bliver for meget, det tager bassedrengen ikke skade af - så kan det være, han kan opføre sig ordentligt, det lykkedes i hvert fald for en dansk/svensk gårdhund engang :5up:

 

Yes..... vi måtte komme med.

[ATTACH]6966[/ATTACH]

 

Tex er nu meget flink ,han advarer en to- tre gange før han blir mopset.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Oscar Cairn Terriern

Men det er SÅ sjovt når jeg går sammen med naboens 14 ÅRIGE dreng:mrgreen:, og vi går over i Vestfolden og slipper hundene løs.. Sådan 2 små "overfalder" den store og tvinger den ned i sneen! :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Bliver spændende, hvad han siger til brusehovedet Azuro :mrgreen:

 

Han vil ,hvis han gør som han plejer , acceptere at blive snuset i rumpen to -tre gange og så begymder han at brumme, hvis det ikke stopper snuseriet eller den måske lidt fjollede leg der måske opstår så brummer han to tre gange til og så siger han en underlig lyd der vidst nok er en blanding mellem et knur og et vrouf.

Skulle det ikke hjælpe, så vil man kunne høre når hans tænder klapper i luften medens ham snapper efter den formastelige.

Men jeg har aldrig oplever at han bider i nogen. Han lader bare som om.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Oscar Cairn Terriern
Han vil ,hvis han gør som han plejer , acceptere at blive snuset i rumpen to -tre gange og så begymder han at brumme, hvis det ikke stopper snuseriet eller den måske lidt fjollede leg der måske opstår så brummer han to tre gange til og så siger han en underlig lyd der vidst nok er en blanding mellem et knur og et vrouf.

Skulle det ikke hjælpe, så vil man kunne høre når hans tænder klapper i luften medens ham snapper efter den formastelige.

Men jeg har aldrig oplever at han bider i nogen. Han lader bare som om.

 

 

Hehe.. Ejj det ska nok blive sjovt.. Du ska bare møde op:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Hehe.. Ejj det ska nok blive sjovt.. Du ska bare møde op:-D

 

Det gør jeg/vi med garanti uanset hvor det ender med at blive for det syntes jeg står lidt uvist hen.???

 

eller er det bare mig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Mener det bliver i Vestskoven et sted.. Lige nu hælder det til at blive i Vestfolden i Albertslund..

 

Jeg holder bare øje med tråden. :5up:

 

Men det er denne her vi taler om ikk

 

Hundeskov i Vestskoven, Albertslund med indhegnet fold. (Krak 145 J4 - J5)

POI - Koordinater til GPS:

55.678673, 12.369833´

 

http://www.hundeskovene.dk/vestfold.shtml

Link til indlæg
Del på andre sites

Og den lille, store Berta :mrgreen:

 

Er det Boston terrieren eller broholmeren? :oops:

 

Han vil ,hvis han gør som han plejer , acceptere at blive snuset i rumpen to -tre gange og så begymder han at brumme, hvis det ikke stopper snuseriet eller den måske lidt fjollede leg der måske opstår så brummer han to tre gange til og så siger han en underlig lyd der vidst nok er en blanding mellem et knur og et vrouf.

Skulle det ikke hjælpe, så vil man kunne høre når hans tænder klapper i luften medens ham snapper efter den formastelige.

Men jeg har aldrig oplever at han bider i nogen. Han lader bare som om.

 

Du burde Azuro nok kunne finde ud af hvad betyder og respektere :-)

 

D/S-gårdhundens metode var at gø af ham i et supersonisk fald og løbe rundt om ham, når han kom for tæt på - det forstod han hurtigt og så kom de godt ud af det bagefter :lol:

 

Det gør jeg/vi med garanti uanset hvor det ender med at blive for det syntes jeg står lidt uvist hen.???

 

eller er det bare mig?

 

Beklager jeg :oops:

 

Kan godt forstå, at du er blevet forvirret, for jeg troede faktisk at Vestskoven/Oxbjerget/Vestfolden var tre betegnelser for samme sted :oops: Så nu er jeg også blevet lidt forvirret... :lol:

 

http://www.hundeskovene.dk/vestfold.shtml

 

http://www.hundeskovene.dk/oxbjerget.shtml

 

Men jeg har ikke noget imod det bliver Vestfolden, hvis det er det der bedst kan opfylde alles kriterier :-)

 

Næste gang må jeg lære at sige, at det bliver her så vi slipper for denne forvirring :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman

Det burde Azuro nok kunne finde ud af hvad betyder og respektere :-)

 

D/S-gårdhundens metode var at gø af ham i et supersonisk fald og løbe rundt om ham, når han kom for tæt på - det forstod han hurtigt og så kom de godt ud af det bagefter :lol:

 

Så er er ingen ko på isen. Men det er jo også i april så chancen for frost er nok ovre. :mrgreen:

 

 

 

 

Men jeg har ikke noget imod det bliver Vestfolden, hvis det er det der bedst kan opfylde alles kriterier :-)

 

Godt så . Så siger vi det..

 

Så skal vi lige have lokket Nollike med, Ikk´ :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er er ingen ko på isen. Men det er jo også i april så chancen for frost er nok ovre. :mrgreen:

 

:lol:

 

Godt så . Så siger vi det..

 

Så skal vi lige have lokket Nollike med, Ikk´ :oops:

 

Helt klart - du kan jo ikke undvære din trækvinde, vel? :blink:

 

Og jeg kan ikke undvære Noomi :lun:

 

Nåja, og så er Nollike da også lidt sød - ok, hun er rigtig sød :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
:lol:

Helt klart - du kan jo ikke undvære din trækvinde, vel? :blink:

 

Nope.

 

Og jeg kan ikke undvære Noomi :lun:

 

Hun er også zøøød.

 

Nåja, og så er Nollike da også lidt sød - ok, hun er rigtig sød :blink:

 

:blink:

Redigeret af Priceman
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg ikke har tæver i løbetid, så vil jeg da også gerne komme med ihvertfald Jessie - Rosie kommer med, hvis hun er "fit for fight".

Fordelen ved Vestfolden er jo, at hvis det bliver for meget for ens hund, så findes hundeskoven jo også udenfor indhegningen og så kan man jo bare gå derud.

 

Jeg er nu også frisk på gåture i snor; bare ikke i Dyrehaven - 3 jagthunde med instinkterne i orden og træningen i uorden er ikke sjove at gå med i Dyrehaven :mrgreen:

 

MVH

Wivian.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...