Hop til indhold

Fællestur - Sjælland - d. 9/4?


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Ja, jeg er tidligt ude :blink:

 

Sagen er, at Azuro er herovre på det tidspunkt og jeg synes det kunne være super hyggeligt med en HF-tur :mrgreen:

 

Så er der nogen der er tændte på en tur der? :-D

 

Og må hellere lige tilføje, at jeg godt er klar over, at jeg har skrevet flere gange herinde, at Azuro kan være meget vild i.f.t. andre hunde og det vil jeg også tage forbehold for selvfølgelig og hvis det er for "ekstremt", så tager vi bare hjem igen, turen skal ikke ødelægges for jer andre af den grund - men han skal nu nok falde hurtigt til ro, når han først har set de forskellige hunde an, det har han gjort alle de andre gange, jeg har oplevet ham sammen med andre hunde over længere tid end bare hej og farvel igen på det nærmeste :-)

 

Så håber der er nogen der tør komme og møde bassedrengen - så er han nemlig heller ikke farligere :blink: Så kom glad ;-)

 

De steder jeg tænker på, at det kunne være, er Geelsskov eller Brøndbyskoven - eller andet her i Københavnsområdet, hvor hundene må løbe frit :-D

 

Det er blevet besluttet hvor og hvornår:

 

Det bliver Vestfolden, d. 9 april 2009, Skærtorsdag kl. 09:00

 

Deltagende (endnu)

 

-Mig :mrgreen: + Azuro

-Fox + Sookie

-Terkelsen + 2 vuffere

-Priceman + Tex

-Oscar Cairn Terrierns nabos søn + Berta (broholmer) og Anton (boston terrier)

-Mette og Jon + hund(e?)

-JeanetteH

 

-BlackGSD(?) + Ninja på fransk visit

-Piscine(?) + Maggie

-Nollike(??? - læs lige de sidste indlæg, gider du :mrgreen: bebe :engel: ) + Noomi

Redigeret af bernerazuro
Indsættelse af tid og sted + deltagere
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 226
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Rottweiler

Jo hvorfor ikke, det kunne da være hyggeligt, men jeg har nu en meget jaloux hund, som passer meget på sin ejer, så kan det måske være en god idè at blive hjemme i stedet... men ellers var jeg nu frisk nok..

 

Nicolaj

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vil være super hyggeligt, men nu har jeg en hund som ikke kan så godt med andre hanhunde :cry: Især hvis det er med løse hunde.

Ellers vil jeg som den første melde mig til.

 

Men måske vi sjællændere kan lave en tur i dyrehaven engang, da hundene skal være i snor og man har mulighed for at gå væk fra de andre hvis ens hund har fået for meget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vil være super hyggeligt, men nu har jeg en hund som ikke kan så godt med andre hanhunde :cry: Især hvis det er med løse hunde.

Ellers vil jeg som den første melde mig til.

 

Men måske vi sjællændere kan lave en tur i dyrehaven engang, da hundene skal være i snor og man har mulighed for at gå væk fra de andre hvis ens hund har fået for meget.

 

Det var da en super ide :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke noget imod, hvis det foregår i snor lige i starten, så hundene kan få hilst på hinanden først, inden det går løs.

 

Synes bare det er bedst, hvis de får lov til at løbe løs og lege, hvis det er det, de har lyst til :-) Og så orker jeg heller ikke holde 60kg berner sennen, der bare VIL over til de andre hunde hele tiden - for sådan tror jeg nok det skulle ende, hvis Azuro skulle være i line hele tiden, hvis jeg kender ham ret.

 

Super idé :5up: Super initiativ :5up:

 

Hvad med hundeskoven i Glostrup?? (Oxbjergvej i Hvissinge, Glostrup)

Den er helt indhegnet så der er ingen fare for hunde der løber bort ;-)

 

Hvad tid skal det være??

 

Vi melder os gerne under fællesturs-fanerne med begge tøserne :-D

 

Dejligt at høre :-D

 

Tidspunktet er sådan set rimelig lige meget for mit vedkommende, så tænkte at hvis der er nogen, der skal på arbejde den dag men også gerne vil med, så kunne det måske tilpasses?

 

Men tænkte at vi kunne mødes et sted mellem kl. 9-16?

 

Jeg kender desværre ikke den skov, men det lyder da rigtig fint, at den er indhegnet :-D Er det Vestskoven? Prøvede lige at søge på Krak ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke noget imod, hvis det foregår i snor lige i starten, så hundene kan få hilst på hinanden først, inden det går løs.

 

Synes bare det er bedst, hvis de får lov til at løbe løs og lege, hvis det er det, de har lyst til :-) Og så orker jeg heller ikke holde 60kg berner sennen, der bare VIL over til de andre hunde hele tiden - for sådan tror jeg nok det skulle ende, hvis Azuro skulle være i line hele tiden, hvis jeg kender ham ret.

 

 

 

Dejligt at høre :-D

 

Tidspunktet er sådan set rimelig lige meget for mit vedkommende, så tænkte at hvis der er nogen, der skal på arbejde den dag men også gerne vil med, så kunne det måske tilpasses?

 

Men tænkte at vi kunne mødes et sted mellem kl. 9-16?

 

Jeg kender desværre ikke den skov, men det lyder da rigtig fint, at den er indhegnet :-D Er det Vestskoven? Prøvede lige at søge på Krak ;-)

 

For vores vedkommende skal det være ganske kort i snoren. Vores tøser vil helst være foruden snoren og det er vi egentlig også selv.

 

At det bliver på et tidspunkt ml. 9-16 er ok for os.

 

Og ja det er Vestskoven. http://www.hundeskovene.dk/oxbjerget.shtml

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Oscar Cairn Terriern

Jeg kan desværre ikke komme, men det kan naboens dreng, han har godt styr på hundene må jeg sige :).. De har en Broholmer hvalp, som altid er frisk på at lege, og en Border Terrier på 2 år, men hvis de er med på den er han også!

 

Men bliver det så der ved Oxbjerget? Vi bor i Alb, og den indhegnede fold i Vestskoven er altså også meget god.. http://www.hundeskovene.dk/vestfold.shtml

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, ja - nu bliver jeg s.. også rykket telefonisk for svar på denne tråd :lol::lol: (og ja du er tilgivet)

 

Jeg skal højst sansynligt til påskefrokost i Kastrup ved 13-tiden - så hvis Sookie og jeg skal med skal det være meeeget tidligt så jeg kan nå hjem med hunden og selv komme i bad :mrgreen:

 

Men altså hvis det er ved 9-tiden kan Sookie og jeg godt deltage :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Oscar Cairn Terriern

Håber der kommer lidt update på hvor og hva tid det bliver så:-).. Men kunne virkelig godt tænke mig at det blev i Alb vestfold.. Den er altså god, har været der massere af gange.. Går derhen hver 2. dag med Oscar.. Så den kan anbefaldes:mrgreen:.. (Link i mit sidste indlæg)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan desværre ikke komme, men det kan naboens dreng, han har godt styr på hundene må jeg sige :).. De har en Broholmer hvalp, som altid er frisk på at lege, og en Border Terrier på 2 år, men hvis de er med på den er han også!

 

Men bliver det så der ved Oxbjerget? Vi bor i Alb, og den indhegnede fold i Vestskoven er altså også meget god.. http://www.hundeskovene.dk/vestfold.shtml

 

Han skal være velkommen :-)

 

Nu bliver jeg nysgerrig - hvor gammel er han? Når du siger naboens dreng, så forestiller jeg mig en 10-årig knægt... :oops:

 

Bare Aslan ikke kommer ind i den her tråd, så bliver hun da vildt misundelig, når der kommer en broholmer :lol:

 

Men ærgeligt at du ikke selv kan komme da :(

 

Og ja, Vestskoven ser fint ud - så tror godt vi kan finde ud af, om det kan blive der :-) Kan man bare trykke de der koordinater ind på GPS og så kommer man hen på en parkeringsplads?

 

ja, ja - nu bliver jeg s.. også rykket telefonisk for svar på denne tråd :lol::lol: (og ja du er tilgivet)

 

Jeg skal højst sansynligt til påskefrokost i Kastrup ved 13-tiden - så hvis Sookie og jeg skal med skal det være meeeget tidligt så jeg kan nå hjem med hunden og selv komme i bad :mrgreen:

 

Men altså hvis det er ved 9-tiden kan Sookie og jeg godt deltage :mrgreen:

 

Haha, beklager, vil bare vildt gerne have jer med :lol:

 

Men fint med mig, hvis det er tidligt - det skrev jeg jo også :blink:

 

Og der har heller ikke været nogen indvendinger endnu mod at det er så tidligt :-D

 

 

 

Så skal vi sige kl. 9? Kan lige se, at JeanetteH har skrevet, at hun så også kan bedst om morgenen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Oscar Cairn Terriern

Ja der er massere af Parkeringspladser.. Og han er 14 :rolleyes:

 

Jeg er hos noget familie, men han ville blive SÅ glad hvis den blev den i Vestfolden.. Så kan han nemlig gå derover..

 

Og Broholmeren, ved ikke om det er specielt (synes jeg! Har ikke set det før) den har noget zigzag mønster ned af halen og lidt på ryggen.. Det ser super flot ud, ikke for at prale!:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman

Må der godt komme en Terrier på 5 år med.?:-D

 

Han er ikke meget for at "lege" med andre hunde, og kan godt være noget "arrig" overfor store hunde der hele tiden vil sætte en kold snude op i rumpen på ham.

Men ellers er han vældig flink og yderst menneske glad ,især når han er uden snor.

Hunden hedder Tex.:blink:

 

Tex vil gerne tage sit menneske med.

Tex´s menneske er egentligt også rimelig flink og til at have med de fleste steder. :oops: Han jagter ikke nogen, uden grund og er ikke farlig at have løs selvom han til tider kan lyde som en kamphund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Oscar Cairn Terriern
Må der godt komme en Terrier på 5 år med.?:-D

 

Han er ikke meget for at "lege" med andre hunde, og kan godt være noget "arrig" overfor store hunde der hele tiden vil sætte en kold snude op i rumpen på ham.

Men ellers er han vældig flink og yderst menneske glad ,især når han er uden snor.

Hunden hedder Tex.:blink:

 

Tex vil gerne tage sit menneske med.

Tex´s menneske er egentligt også rimelig flink og til at have med de fleste steder. :oops: Han jagter ikke nogen, uden grund og er ikke farlig at have løs selvom han til tider kan lyde som en kamphund.

 

Kan ikke se hvorfor der ikke må komme en Terrier og et menneske med..:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja der er massere af Parkeringspladser.. Og han er 14 :rolleyes:

 

Jeg er hos noget familie, men han ville blive SÅ glad hvis den blev den i Vestfolden.. Så kan han nemlig gå derover..

 

Og Broholmeren, ved ikke om det er specielt (synes jeg! Har ikke set det før) den har noget zigzag mønster ned af halen og lidt på ryggen.. Det ser super flot ud, ikke for at prale!:lol:

 

Broholmere er dejlige - og nu får jeg også lov til at klappe en :ivrig: Angående det med zig-zagget, så må du hellere henvende dig til Aslan, hun er den broholmer-kloge herinde. Jeg ved kun hvordan Aslan (Aslan er Aslans hund) ser ud, sådan nogenlunde - har aldrig lagt mærke til om han har zig-zag :hmm:

 

Der har ikke været nogen indvendinger mod Vestfolden (som er det samme som Vestskoven, hvis jeg har forstået alt ret?), så skulle mene, at det sagtens kan blive der :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Oscar Cairn Terriern
Broholmere er dejlige - og nu får jeg også lov til at klappe en :ivrig: Angående det med zig-zagget, så må du hellere henvende dig til Aslan, hun er den broholmer-kloge herinde. Jeg ved kun hvordan Aslan (Aslan er Aslans hund) ser ud, sådan nogenlunde - har aldrig lagt mærke til om han har zig-zag :hmm:

 

Der har ikke været nogen indvendinger mod Vestfolden (som er det samme som Vestskoven, hvis jeg har forstået alt ret?), så skulle mene, at det sagtens kan blive der :5up:

 

 

Ja det må jeg vel? :pift:

 

Og jo, du har forstået det.. Det er det samme :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...