Hop til indhold

Fællestur - Sjælland - d. 9/4?


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Bernerazuro, nu forklarer jeg lige helt hvem der kommer :-D

 

Det er naboens søn, med sin Broholmer BERTA og deres Border Terrier Anton.. Og har sagt til ham at hvis der er en der er ellevild efter at klappe Berta, så er det Rikke.. (Bare så han ikke bliver overvældet:mrgreen:)

 

Så rolig nu Rikke.. Du skal nok få lov at røre en Broholmer:-P

 

Ja, hvis Azuro giver mig lov :blink:

 

Han blev smækfornærmet engang jeg ville nusse med en sankt bernhard (hvad kunne jeg gøre? Den havde sat sig på mine fødder :lol:).

 

 

Ok, så fik jeg også styr på hvem der præcist er hvem :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 226
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Oscar Cairn Terriern
Ja, hvis Azuro giver mig lov :blink:

 

Han blev smækfornærmet engang jeg ville nusse med en sankt bernhard (hvad kunne jeg gøre? Den havde sat sig på mine fødder :lol:).

 

 

Ok, så fik jeg også styr på hvem der præcist er hvem :lol:

 

Nå nå jaloux hund:rolleyes: Han beskytter dig da bare :-)

Og det er en BORDER terrier, ikke en Boston.. Kan altså ikke lide Bostons (undskyld jer der har dem):roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå nå jaloux hund:rolleyes: Han beskytter dig da bare :-)

Og det er en BORDER terrier, ikke en Boston.. Kan altså ikke lide Bostons (undskyld jer der har dem):roll:

 

Nå, for søren, jeg har da læst fuldstændig forkert - for havde virkelig billedet af en boston terrier på nethinden :oops::lol:

 

Ej, så slem er han ikke, men det var tydeligt, at han var sådan - hey! Du nusser sct. bernharden! Men ikke mig?! Kommer lige over og møver mig ind :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når hun ikke engang selv drikker kaffe?! Næh, den må du længere ud på landet med du :-P

 

Havde faktisk også tænkt på det og om man kunne finde ud af noget lign. med de sidste tur, så ok da, så tager jeg kaffe med når du insisterer.

 

Men så tager du kage med :mrgreen:

 

o045.gif

 

Nåå jeg drikker da kun omkring 3 kander kaffe om dagen, så jeg ved ikke om man kan sige, at jeg ikke drikker kaffe :rolleyes:

 

Ja, ja jeg skal nok tage et eller andet med til kaffen - om det bliver hjemmebagt ved jeg ikke, men noget i kan sætte tænderne i, skal jeg nok sørge for :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåå jeg drikker da kun omkring 3 kander kaffe om dagen, så jeg ved ikke om man kan sige, at jeg ikke drikker kaffe :rolleyes:

 

Ja, ja jeg skal nok tage et eller andet med til kaffen - om det bliver hjemmebagt ved jeg ikke, men noget i kan sætte tænderne i, skal jeg nok sørge for :mrgreen:

 

Ja :klovn: Kage - mums :mums:

 

Kaffe, lidt mælk og noget sukker... Og så noget varmt vand til the og kaokao til dem der ikke er til kaffen (a.k.a mig :mrgreen: ) - mon ikke jeg kan overkomme at huske det?

 

Og nåh ja, jeg skal selvfølgelig også huske Azuro - men han er vist heller ikke så let at glemme :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Oscar Cairn Terriern

Hehe.. Uhh er allerede spændt på at se hvor mange mennesker der kommer.. Indtil videre en masse mennesker, og DERES ejere, nemlig bamsebjørnene :lol:

 

Bernerazuro: Husk nu at opdatere listen en gang i mellem :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe.. Uhh er allerede spændt på at se hvor mange mennesker der kommer.. Indtil videre en masse mennesker, og DERES ejere, nemlig bamsebjørnene :lol:

 

Bernerazuro: Husk nu at opdatere listen en gang i mellem :-)

 

Selvfølgelig - men det kræver jo, at der melder sig nogle flere på - og det er der ikke mig bekendt, siden min første liste? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Eller nåh jo, BlackGSD kommer jo måske også med lille Ninja! :oops:

 

Det blive Vestfolden, d. 9 april 2009, Skærtorsdag kl. 09:00

 

Deltagende (endnu)

 

-Mig :mrgreen: + Azuro

-Fox + Sookie

-Terkelsen + 2 vuffere

-Priceman + Tex

-Oscar Cairn Terrierns nabos søn + Berta (broholmer) og Anton (boston terrier)

-Mette og Jon + hund(e?)

-JeanetteH

 

-BlackGSD(?) + Ninja på fransk visit

-Piscine(?) + Maggie

-Nollike(??? - læs lige de sidste indlæg, gider du :mrgreen: bebe :engel: ) + Noomi

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Oscar Cairn Terriern
Jo? Jeg har da skrevet Berta (Broholmer), så folk kan se at Berta er en broholmer?

 

UNDSKYLD! Det havde jeg slet ikke set! :blink: (Så på den gamle liste:oops:)

 

Lille søde mig kunne da aldrig finde på af lave sjov med dig, Rikke.. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Oscar Cairn Terriern
Nej, det kan jeg ligesom forstå på det hele - aaaaaldriiig nogensinde, vel? :mrgreen:

 

Det er ok, du er tilgivet :blink:

 

Nej da! Hvordan ka´ du sige sådan noget? :rolleyes:

 

JAAA!! Hun har tilgivet mig.. Kan ikke rigtig forstå hvad der er at tilgive:confused: Jeg er jo altid sød mod dig Rikke? :engel:

 

:mrgreen::lol::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Eller nåh jo, BlackGSD kommer jo måske også med lille Ninja! :oops:

 

Det blive Vestfolden, d. 9 april 2009, Skærtorsdag kl. 09:00

 

Deltagende (endnu)

 

-Mig :mrgreen: + Azuro

-Fox + Sookie

-Terkelsen + 2 vuffere

-Priceman + Tex

-Oscar Cairn Terrierns nabos søn + Berta (broholmer) og Anton (boston terrier)

-Mette og Jon + hund(e?)

-JeanetteH

 

-BlackGSD(?) + Ninja på fransk visit

-Piscine(?) + Maggie

-Nollike(??? - læs lige de sidste indlæg, gider du :mrgreen: bebe :engel: ) + Noomi

 

Og det var så din anden udgave af listen, hvor du har glemt mig *GG* Skal jeg tage det personligt nu :mrgreen:

 

*Prøver at se meget fornærmet ud*

 

MVH

Wivian

Link til indlæg
Del på andre sites

Og det var så din anden udgave af listen, hvor du har glemt mig *GG* Skal jeg tage det personligt nu :mrgreen:

 

*Prøver at se meget fornærmet ud*

 

MVH

Wivian

 

Ai, for dævlen, det var pinligt... :oops: Havde nok en følelse af, at jeg havde glemt én, hvorfor pippede du ikke op med det samme?! :mrgreen:

 

Og nej, det skal ikke tages personligt :oops: :oops: :oops:

 

hvis han kan så skriver vi os på måske-listen... Det kommer meget an på hvor langt vi når med indkald og hans opførsel over for andre hunde...:mrgreen:

 

Tanita+ Danny

 

I kommer straks ned på måske-delen, du må lige komme med opdatering :blink:

 

Hej

 

Jeg så lige på din liste at du ikke har vores hunds navn! Han hedder Tjekko:-D

 

vh Mette

 

Rettes straks :blink:

 

Og vores vuffere lyder navnene Mille og Bonnie.

 

Tak skal I have begge to - følte mig sådan lidt dum, da jeg bare skrev "hunde" :lol:

 

 

Så, nu kommer en ny opdatering :mrgreen:

 

Det bliver Vestfolden, d. 9 april 2009, Skærtorsdag kl. 09:00

 

Deltagende (endnu)

 

-Mig :mrgreen: + Azuro

-Fox + Sookie

-Terkelsen + Mille og Bonnie

-Priceman + Tex

-Oscar Cairn Terrierns nabos søn + Berta (broholmer) og Anton (boston terrier)

-Mette og Jon + Tjekko

-JeanetteH

-WSG + Jessie og måske Rosie (ret mig lige, hvis jeg husker forkert! Ikke noget med sådan at drille mig igen, ved først at pippe op, ved gentagelse af fejlen :blink: )

 

-Tanita(?) + Danny

-BlackGSD(?) + Ninja på fransk visit

-Piscine(?) + Maggie

-Nollike(??? - læs lige de sidste indlæg, gider du :mrgreen: bebe :engel: ) + Noomi

 

 

Vi bliver ikke så få, hvis alle kommer :shock::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Oscar Cairn Terriern

ÆV ÆV ÆV ÆV!! Naboens søn kan ikke komme.. :( Jeg snakkede med hans forældre og fra den 3/4-13/4 i er de i Spanien, så han kan desværre ikke komme..

 

Mon man kunne få flyttet datoen? :rolleyes:

 

Self skal i ikke bare for en persons skyld.. Men han ville SUPER gerne.. :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

ÆV ÆV ÆV ÆV!! Naboens søn kan ikke komme.. :( Jeg snakkede med hans forældre og fra den 3/4-13/4 i er de i Spanien, så han kan desværre ikke komme..

 

Mon man kunne få flyttet datoen? :rolleyes:

 

Self skal i ikke bare for en persons skyld.. Men han ville SUPER gerne.. :megaked:

 

Jeg kan ikke flytte den, da Azuro kun er hos os fra d. 8 april til den 11 april.

 

Men der kommer jo nok en anden gang, værre er det jo ikke :blink:

 

Det er bare at oprette en tråd :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...