Hop til indhold

Fællestur - Sjælland - d. 9/4?


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Gæst T_Martinsen
Jeg har et glimrende videokamera, som jeg da godt kan tage med, jeg er bare ikke særlig øvet i at bruge det :blink:

Hvis bare der er hunde med på videoen, og det ikke er alt for rystet, så kan det da ikke gå helt galt. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 226
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst mulline
Gentager lige, så alle ved hvor det er :blink: Altså parkeringspladsen ved Gl. Landevej kl. 9.00

 

Lonny bager kage, jeg har bagt boller, Berner-Rikke tager kaffe, te osv. med :5up:

 

Øjj det lyder som om man kunne score sig en omgang morgenmad:mrgreen:

gad vide om man lige skulle liste forbi:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
selvfølgelig skal du med - og efter imorgen starter mobningen igen :mrgreen::mrgreen:

 

Ja så kan jeg godt se jeg ikke har noget valg, vil ikke gå glip af at kunne mobbe lidt :mrgreen:

 

Vi ses i morgen:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det sikkert.

 

Azuro kommer ikke med i morgen, øvøv :( De kører først herover i morgen..

 

Men jeg kommer stadig ;-)

 

Og så ringede Carit (ejer) lige og sagde, at de (måske!!!) kører direkte over til Vestfolden. De er der nok ikke kl. 9 og vi finder først ud af det i aften - men måske - så man lige mit humør stige 10 km. i vejret :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tanita
Og så ringede Carit (ejer) lige og sagde, at de (måske!!!) kører direkte over til Vestfolden. De er der nok ikke kl. 9 og vi finder først ud af det i aften - men måske - så man lige mit humør stige 10 km. i vejret :mrgreen:

 

 

uhhh spændingen stiger vi håber og krydser fingre :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle venner er altså for gode af sig :lun:

 

Carit og viv (ejere) står op og kører herover mod kl. l-o-r-t i morgen (dvs. ca. kl. 5:00 kører de), for at jeg kan få Azuro med ud på turen :ivrig:

 

Carit kommer også med, så er I advaret :lol:

 

Selvfølgelig kan vi risikere at de overhører vækkeuret - jeg håber det ikke, men jeg er selv dårlig til at høre det, så ingen sure miner herfra :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej en dejlig nyhed :mrgreen: Har du tjek på alt kaffe osv - eller skal jeg tage en ekstra kande med ?? Lonny og jeg skulle jo nødig løbe tør for kaffe :blink:

 

Hmmm, må lige forhøre mig hos min moar... For jeg skal jo også have varmt vand med til kakao (til mig selv) og the (til måske nogen) :-D

 

Vender tilbage inden alt for længe, skal lige have ordnet et par ting inden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tager Luna med.. Men det kan godt være at hun kommer til at hænge på os. Hun er ikke SÅ glad for mange hunde på en gang.. Men lad os prøve at se. Jeg skal nok prøve at leve op til den ros, jeg nu har fået herinde:oops:

 

Det er jeg sikker på du kommer til :blink:

 

Og lille Luna kommer med :lun:

 

Jeg håber ikke hun bliver alt for overrumplet over mængden - vi bliver godt nok mange! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...