Hop til indhold

Fællestur - Sjælland - d. 9/4?


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

  • Svar 226
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Uuuh måååms :-D

 

Ih jeg bliver helt nervøs nu.. I må altså ikke forvente for meget med de billeder..

 

Er det noget skov vi skal være i? For så bliver det svært.. skulle jo gerne have noget lys:oops::lol::lol:

 

Altså, planen er Vestfolden - og et er så vidt jeg kan se på billederne derfra, et indhegnet græsområde.

 

Og bare rolig, vi skal nok lade være at æde dig, hvis dine billeder ikke er i topklasse :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Opdaterer lige listen, det har jeg vidst glemt i et stykke tid.

 

Men stedet er fortsat Vestskoven, GPS-koordinater og andet kan findes her: http://www.hundeskovene.dk/vestfold.shtml

 

Vi mødes kl. 9:00 på parkeringspladsen.

 

Kunne dog godt forestille mig at jeg kommer lidt forsent, da Carit og Azuro kommer helt ovre fra det mørke Jylland. Men jeg har Fox's mobi nr., så det er ingen katastrofe :blink: Så Fox, husk lige mobi, ikk'? :blink:

 

Her er deltagerlisten:

 

-Mig :mrgreen:, Carit + Azuro

-Fox + Sookie

-Terkelsen + Mille og Bonnie

-Priceman + Tex

-Mette og Jon + Tjekko

-JeanetteH + Luna

-WSG + Jessie og måske Rosie

-Julius' mor/Iben + Julius

-Tanita + Danny

-Mulline + Mille

-Lonny

 

-Tanitas søster + hund?

-Piscine(?) + Maggie

 

Hvis alle kommer, bliver vi 14 personer (og 14 hunde)!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Julius' mor

Jeg tager en eller to kander vand + nescafe. Har lige opdaget jeg er løbet tør for rigtig kaffe..:oops:

Ups,- og min søn Marc

Redigeret af Julius' mor
havde glemt sønnen
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tager en eller to kander vand + nescafe. Har lige opdaget jeg er løbet tør for rigtig kaffe..:oops:

Ups' date='- og min søn Marc[/quote']

 

Hvis du bare nøjes med at tage en kande vand med, så er det fint :blink:

 

Så sørge jeg for en kande kaffe mere + en kande vand.

 

min søster kommer med :-) hendes hund hedder mona

 

Er der noget jeg skal medbringe her på falde rebet:?:

 

Oka, retter det straks :blink:

 

Nope, alt er vist på plads nu, så du behøver ikke medbringe noget :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Opdaterer lige listen, det har jeg vidst glemt i et stykke tid.

 

Men stedet er fortsat Vestskoven, GPS-koordinater og andet kan findes her: http://www.hundeskovene.dk/vestfold.shtml

 

Vi mødes kl. 9:00 på parkeringspladsen.

 

Kunne dog godt forestille mig at jeg kommer lidt forsent, da Carit og Azuro kommer helt ovre fra det mørke Jylland. Men jeg har Fox's mobi nr., så det er ingen katastrofe :blink: Så Fox, husk lige mobi, ikk'? :blink:

 

Her er deltagerlisten:

 

-Mig :mrgreen:, Carit + Azuro

-Fox + Sookie

-Terkelsen + Mille og Bonnie

-Priceman + Tex

-Mette og Jon + Tjekko

-JeanetteH + Luna

-WSG + Jessie og måske Rosie

-Julius' mor/Iben + Julius

-Tanita + Danny

-Mulline + Mille

-Tanitas søster + Mona

-Lonny

 

-Piscine(?) + Maggie

 

Hvis alle kommer, bliver vi 14 personer (og 14 hunde)!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ups' date='- og min søn [u']Marc[/u]

 

Han er godt nok kun elleve, men vil alligevel gerne tælles med:mrgreen:

 

Skynder mig straks at tilføje ham til listen! :-)

 

___________

 

 

Stedet er fortsat Vestskoven, GPS-koordinater og andet kan findes her: http://www.hundeskovene.dk/vestfold.shtml

 

Vi mødes kl. 9:00 på parkeringspladsen.

 

Kunne dog godt forestille mig at jeg kommer lidt forsent, da Carit og Azuro kommer helt ovre fra det mørke Jylland. Men jeg har Fox's mobi nr., så det er ingen katastrofe :blink: Så Fox, husk lige mobi, ikk'? :blink:

 

Her er deltagerlisten:

 

-Mig :mrgreen:, Carit + Azuro

-Fox + Sookie

-Terkelsen + Mille og Bonnie

-Priceman + Tex

-Mette og Jon + Tjekko

-JeanetteH + Luna

-WSG + Jessie og måske Rosie

-Julius' mor/Iben, sønnen Marc + Julius

-Tanita + Danny

-Mulline + Mille

-Tanitas søster + Mona

-Lonny

 

-Piscine(?) + Maggie

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal vi gå rundt inde i skoven, eller finder vi en indhegning og bliver der?

 

Grunden til at jeg spørger er, at jeg har et video stativ, og dette vil give en mindre rystet film, men jeg gider altså ikke at slæbe det med rundt i hele skoven :blink:

 

Jeg håber ikke vi kun er inde i skoven, for så får jeg ikke taget billeder.. Jeg skal have lys, lys og masser af lys:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for en super hyggelig dag alle sammen :-D

 

Azuro er træææt nu. Han ligger og blunder bag sofaen - ZzzZzzZzz.

 

Det tog også sin tid, men nu har menneskene sat sig ned og se film (altså, bortset fra mig), så fandt han eeeendelig ud af at han var træt. Han sover ikke særlig dybt, så hvis man rejser sig eller lign. vågner han straks.

 

Men super hyggeligt var det - selvom Azuro måske var liiidt fikseret på den bageste del af de andre vovser, men han havde det vist heeelt fint, hvis I spørger ham :-D

 

Og gud, hvor ku' han hyle, da vi kørte ind på parkeringspladsen - der var jo en hel kæmpe flok hunde uden for bilen :ivrig: Auuuuuuwa piiiiiv auwausvruuu piiiiv :lol:

 

Jeg tror ikke folk var i tvivl om, at der var en hun i den bil :oops:

 

Men endnu engang tusind tak for en alle tiders dag :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg takker også for i dag.. Jeg fik vel en 270 billeder ud af de 400 jeg tog. Jeg har fjernet en del, som måske godt kunne bruges.. Men de var lidt uskarpe og sårn..

 

Jeg har lagt dem ind på Photobucket.. Jeg laver lige en tråd og linker til tråd samt lægger et par billeder ind.. Er der nogle af dem, I ønsker tilsendt, så må I lige sige til og smide en mail.

 

Og vi er også på igen:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline

Vi takker også for en super lækker formiddag, super lækre hunde og skønne hundemennesker:5up:

 

Tex og Mille tog sig også en ordentlig snorker på vejen hjem:mrgreen:

 

Det må helt sikkert gentages:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi takker også for en super lækker formiddag, super lækre hunde og skønne hundemennesker:5up:

 

Tex og Mille tog sig også en ordentlig snorker på vejen hjem:mrgreen:

 

Det må helt sikkert gentages:5up:

 

Det må det ihvertfald:-D

 

Jeg var vist lidt asocial, men man må følge solen, hvis man vil have billeder:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi takker også for en super lækker formiddag, super lækre hunde og skønne hundemennesker:5up:

 

Tex og Mille tog sig også en ordentlig snorker på vejen hjem:mrgreen:

 

Det må helt sikkert gentages:5up:

 

 

Men vi mangler et meget vigtigt billed :blink: hvor er det ????

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg takker også for i dag.. Jeg fik vel en 270 billeder ud af de 400 jeg tog. Jeg har fjernet en del, som måske godt kunne bruges.. Men de var lidt uskarpe og sårn..

 

Jeg har lagt dem ind på Photobucket.. Jeg laver lige en tråd og linker til tråd samt lægger et par billeder ind.. Er der nogle af dem, I ønsker tilsendt, så må I lige sige til og smide en mail.

 

Og vi er også på igen:-D

 

 

Er det muligt at købe en cd-rom af dig ??? - jeg er jo total nysgerrig, så jeg vil se dem ALLE sammen :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det muligt at købe en cd-rom af dig ??? - jeg er jo total nysgerrig, så jeg vil se dem ALLE sammen :oops:

 

Hehe.. jamen jeg regner med at lægge dem ind på photobucket.. Men jeg skal da se om jeg kan få plads til dem på en cd-rom til dig:-D

 

Så skal jeg sørge for at få redigeret resten af billederne inden vi ses igen:lol::lol: Altså af de der 260-270 stykker.. de andre er smidt ud

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...