Hop til indhold

Fællestur - Sjælland - d. 9/4?


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

  • Svar 226
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Mulline har det :mrgreen: og kan godt røbe at han altså så sjov ud som BUDDA :lol: godt der ikke er lyd på billedet, for så ville man kunne hører højlydt latter da han sad i skrædderstilling oppe på bordet :lol::lol:

 

:banan: :banan:

 

Glææææder mig til at se det :mrgreen: Mulliiiiiiiiine kom med det :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
Af hjertet TAK :klovn:

 

Karma sendt :kys: så mangler jeg bare en adresse, hvor jeg kan sende mundgodterne hen :-D

 

Du får da kun adressen hvis du kommer med selv:mrgreen: Tak for karma:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
Er han gået kold ?? - han prøvede godt nok at overbevise os om at det var ham, der havde dræberhund med - mennnn Tex er da bare en lille nuser-gøj :cool:

 

Skal jeg forstå det sådan at du spørger hvem der sov hele eftermiddagen, mens jeg var til fødselsdag Fox ??:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
:lol: troede ellers han havde travlt med at bygge et nyt tørrestativ - Mille-sikret :blink:

 

Nu er han priceman jo spejderleder, så han fordeler opgaverne, datteren er sendt til tømmerhandlen efter pinde, som hun så skal snitte et nyt tørrestativ af........ jeg tror han må nøjes med at tørre sokker fremover på det faldne stativ:mrgreen::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal de grene så ikke ligesom samles og bringes med hjem ? :mrgreen::mrgreen:

 

 

Sagde du ikke han var leder ?? - så får han vel nogen til det - men ellers har jeg et andet forslag - et der er hængt op i loftet - det kan Mille da ikke komme til at sætte sig på :lol:

 

page3-1005-thumb.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
Sagde du ikke han var leder ?? - så får han vel nogen til det - men ellers har jeg et andet forslag - et der er hængt op i loftet - det kan Mille da ikke komme til at sætte sig på :lol:

 

page3-1005-thumb.jpg

 

Super godt forslag Fox...... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
man bliver jo nødt til at hjælpe mænd - de kan godt være ret så hjælpeløse :blink:

 

Spejdermænd kan faktisk godt selv:5up: hvis ikke de bliver saboteret af bidske rottetøser, der ikke har nogensomhelst nåde til overs for tørrestativer:mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du får da kun adressen hvis du kommer med selv:mrgreen: Tak for karma:oops:

 

Det er jo borderline sabotage :shock: du forhindrer jo mig i at levere den lovede dusør :cry: :cry:

 

Og skulle jeg begive mig til Sjælland :shock: Har hørt at der bor sjællændere derovre :skraek::genert: og hvad med Jacki, kan hun komme med, eller skal hun i karantæne først :hmm: :blink: :mrgreen: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo borderline sabotage :shock: du forhindrer jo mig i at levere den lovede dusør :cry: :cry:

 

Og skulle jeg begive mig til Sjælland :shock: Har hørt at der bor sjællændere derovre :skraek::genert: og hvad med Jacki, kan hun komme med, eller skal hun i karantæne først :hmm: :blink: :mrgreen: :mrgreen:

 

Jacki afleverer du bare til mig :blink: så kan du kører videre alene og aflevere dusøren :5up: Alto og Sookie ville elske at have en at lege med :mrgreen: (og så nedstammer jeg fra jyderne - så hun skulle nok være i gode hænder :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...