Hop til indhold

Ufødte hvalpe

Umulia
 Share

Recommended Posts

Gæst Maustique
Godt klip.

Men for mig til at tænke: Hvordan er det optaget - uden at åbne hunden :?:

Jeg er ret sikker på at de har haft et kamera inde i hunden... Det der er jo ikke en scanning men rigtige billeder..

Men jeg har også set det gjort med mennesker..

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 months later...
Gæst Krusty

Gad vide om det er det program hvor man også ser hvordan bl.a. delfiner og elefanter udvikler sig som fostre?:hmm:

Det har jeg set, og det er virkelig spændende!!:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er det :5up:

Fra programoversigten:

Ved hjælp af tre- og firedimensionale scanningsteknikker og avanceret computerteknik følger vi tre forskellige pattedyr fra befrugtningen og gennem drægtighedsperiode og fødsel. En golden retriever, der efter kun 63 dage føder ni levende hvalpe, der allerede vil være kønsmodne efter et halvt år. En delfin, der er drægtig et helt år og føder en unge på 14 kilo og lidt under en meter lang. Ungen dier hos sin mor de første to år, men man har eksempler på delfinunger, der har diet, til de var syv år. En elefant går drægtig i næsten to år. Elefantungen vejer godt 120 kilo og er afhængig af sin mor i mange år fremover. Alle tre dyrebørn begyndte som en celle mindre end et sandkorn og har gennemlevet den utrolige forvandling fra celle til vidt forskellige levende væsner i livmoderen.

Link til indlæg
Del på andre sites