Hop til indhold

Krøyer kugler


Gæst Deaddollface
 Share

Recommended Posts

Gæst Deaddollface

Jeg købte igår krøyer kugler i "Skumhuset" i Århus, men har nu læst, at de mange steder sælger byggematerialer som Krøyerkugler.. Og de kan jo være kræftfremkaldende osv.. Nå, men mit spørgsmål er, hvordan kan jeg vide om de er "ægte"? :?:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg købte igår krøyer kugler i "Skumhuset" i Århus, men har nu læst, at de mange steder sælger byggematerialer som Krøyerkugler.. Og de kan jo være kræftfremkaldende osv.. Nå, men mit spørgsmål er, hvordan kan jeg vide om de er "ægte"? :?:

 

 

øhm, er krøyerkugler ikke bare betegnelsen for de der små hvide nogen?

 

Jeg har i mit tidligere domicil brugt krøyerkugler som isolation, og de mindede til forveksling om dem jeg i dyre domme kunne købe i Peters resthal (eller hvad det nu hedder den der stofbutik)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
øhm, er krøyerkugler ikke bare betegnelsen for de der små hvide nogen?

 

Jeg har i mit tidligere domicil brugt krøyerkugler som isolation, og de mindede til forveksling om dem jeg i dyre domme kunne købe i Peters resthal (eller hvad det nu hedder den der stofbutik)

 

 

Jo, men de skal bruges til en sækkestol, og så må det ikke være dem der bruges til isolation, fordi der er nogle bestemte kemikaler i? Eller sådan noget.. :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Har aldrig hørt at der skulle være kemikalier i, men kan jo godt være der er noget brand-hæmmende tilsat. Kan du ikke spørge der hvor du har købt dem?

 

 

Haha, det var også det jeg mente.. Tror jeg nok :roll:

 

Jo, må jeg hellere.. Tak.. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Har aldrig hørt at der skulle være kemikalier i, men kan jo godt være der er noget brand-hæmmende tilsat. Kan du ikke spørge der hvor du har købt dem?

Hvis det er isolationskugler er der tilsat brandhæmmende væske og den er kræftfremkaldende (emulatmethaklorid ) brugte det i den virksomhed jeg arbejdede

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...