Hop til indhold

Chihuahua


Gæst Amandajakobsen
 Share

Recommended Posts

Gæst Amandajakobsen

Alle jer der har Chihuahua

- hvor meget gøér jeres hunde?

 

og hvad har i gjort for at få dem til at lade vær.

Link til indlæg
Del på andre sites

Alle jer der har Chihuahua

- hvor meget gøér jeres hunde?

 

og hvad har i gjort for at få dem til at lade vær.

Mine chier gøer meget i forhold til løverne... Men chierne ser også meget bedre end løverne.. De kan se når der kommer nogen ned af markvejen 3 km væk..løverne ser dem først når de er lige udenfor vores hegn.. Chierne er vel bare meget mere vagthunde end løverne...
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Amandajakobsen
Mine chier gøer meget i forhold til løverne... Men chierne ser også meget bedre end løverne.. De kan se når der kommer nogen ned af markvejen 3 km væk..løverne ser dem først når de er lige udenfor vores hegn.. Chierne er vel bare meget mere vagthunde end løverne...

 

Løverne ? hvad er det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne få min hunds gøen ned på et tåleligt niveau ved at træne det positivt, uden at skælde ud, men bare sige "nej" og rose når hun stoppede, og ikke mindst gøre det hver gang. Det betød at jeg gik med hende i haven hver eneste gang hun var derude, så jeg kunne reagere. For hun gøede af hver en lyd og bevægelse i starten, og naboerne skal jo også have lov et bo i deres haver:)

Men hun gøede stadig af lyde hun ikke kendte, f.eks. nye stemmer hos bagboen, indtil jeg sagde tak. Det syntes jeg var helt i orden.

I forhaven havde hun lov at gø, hvis der gik nogen forbi, for jeg havde ikke noget imod at have en vagthund der. Men igen, der var hun aldrig alene.

 

Man kan træne det ned til et niveau der er til at holde ud, men helt fjerne det fra en race der oprindeligt blev avlet til at være alarmhund kan man ikke.

 

Hvor meget gør din hund og i hvilke situationer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
:mrgreen::mrgreen: ja så må de se dårligt hvis ikke de havde ædt chierne .. eller også var de ikke sultne :mrgreen:

Løver få vel ikke godbider, de får efter hvad jeg ved heste i pyjames ( sovekammerheste ) :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

I hvilken situation spørger du til?

Jeg er i den uheldige situation at jeg desværre ingen have har. Derfor gør min ikke når de står i den(ironi kan forkomme)

Der er en del chi'ejere der har problemer med at deres hunde gør når det ringer på døren. Det gør mine heldigvis ikke. Det er ikke noget jeg har trænet de gør det bare ikke.

Jeg bor øverst så de gør heller ikke når der er nogen ude på trappen.

Det eneste sted de gør er når vi går tur og det er hvis de ser eller hører andre hunde. De kan også engang imellem finde på at gø hvis de ser andre mennesker på afstand men stopper når de får lov til at hilse og det er langt fra altid de gør det

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...