Hop til indhold

What to do. (naboens hunde)


Gæst sandraia
 Share

Recommended Posts

Gæst sandraia

Ja, så kommer der et inlæg mere fra mig i dag.

vi flyttede i nyt hus i august. her er sådan set kun en gade.. (altså et lille lille tætsted.)

og vores nærmeste nabo har to kamhunde. nu skriver jeg kamphunde, da den ene er en pit bull, og den anden vil jeg tro er en blanding af samme, og boxer eller et eller andet...

sagen er: naboen er ikke mors bedste barn. (rygtet siger han er drug dealer, og er godt kendt i det kriminelle miljø. han flyttet ind lige efter os, og lejer huset af hans far.

 

de her to hunde står ude ALTID. og de gør, og gør og gør så jeg er ved at blive åndsvag.

 

vi har været over at klage da hasn hunde også stod ude om natten og gøede...

og det hjalp en kort periode.

jeg føler mig truet af de her to hunde, da de hopper op af hegnet (vi har begge højt hegn) og bider i stolpene.og han hunden løber frem og tilbage, og kommer med "kamp-klare" lyde..

Jeg er ikke i tvivl om at de er farlige... og jeg tror nu heller ikke han har hund for at han vil hygge med dem. for som sagt står de altid ude, og har kun læ, i form af et gammelt udehus.

 

Hvor mange gange skal man klage, før man evt går videre med det?

 

what to do dog people??

Jeg er virkelig ved at blive gal af dem. vi kan jo ikke være ude i vor have uden at de står og generer os...

 

Nu vil jeg lige sige til sidst at jeg overhoved ikke harnoget imod kamphunde, når de er godt opdraget. og kamphunde er et vidt begrep. ¨så håber ingen bider sig mærke i den komentar ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst sandraia
Jeg synes du skal kontakte den lokale kredsformand i Dyrenes Beskyttelse. Der er nogle regler for hvilke forhold hunde skal have, hvis de går ude hele døgnet, og jeg er ikke sikker på at din nabo opfylder alle de regler.

 

nej, det tror jeg skam heller ikke.

ok. jeg vil prøve at finde det. går i gang med det samme ;)

 

:evil:Jeg kan blive så foragret over at folk holder dyr på den måde... men har ikke vist hvad vi skulle gøre. og på en eller anden måde, frygter jeg naboen lidt..

nu har vi ikke snakket så meget med HAM. men hans far er totalt gaaal. og er tit i avisen for at klage på et eller andet. og laver H**** her i landsbyen pga ko bonden ved siden af... lang historie, men manden er gal...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst sandraia
Æv hvor er det bare ærgeligt for jer :ae:

 

Jeg håber DB kan hjælpe, og du mp gerne smide en update :blink:

 

Jeg skal nok give jer en update.

sendte i går en mail til DB.

så må vi se om han ringer mig... (synes det var nemmere at få det hele ned på skrift.)

og hvis ikke han gør, så ringer jeg ham i næste uge...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst sandraia
Ja, så kommer der et inlæg mere fra mig i dag.

vi flyttede i nyt hus i august. her er sådan set kun en gade.. (altså et lille lille tætsted.)

og vores nærmeste nabo har to kamhunde. nu skriver jeg kamphunde, da den ene er en pit bull, og den anden vil jeg tro er en blanding af samme, og boxer eller et eller andet...

sagen er: naboen er ikke mors bedste barn. (rygtet siger han er drug dealer, og er godt kendt i det kriminelle miljø. han flyttet ind lige efter os, og lejer huset af hans far.

 

de her to hunde står ude ALTID. og de gør, og gør og gør så jeg er ved at blive åndsvag.

 

vi har været over at klage da hasn hunde også stod ude om natten og gøede...

og det hjalp en kort periode.

jeg føler mig truet af de her to hunde, da de hopper op af hegnet (vi har begge højt hegn) og bider i stolpene.og han hunden løber frem og tilbage, og kommer med "kamp-klare" lyde..

Jeg er ikke i tvivl om at de er farlige... og jeg tror nu heller ikke han har hund for at han vil hygge med dem. for som sagt står de altid ude, og har kun læ, i form af et gammelt udehus.

 

Hvor mange gange skal man klage, før man evt går videre med det?

 

what to do dog people??

Jeg er virkelig ved at blive gal af dem. vi kan jo ikke være ude i vor have uden at de står og generer os...

 

Nu vil jeg lige sige til sidst at jeg overhoved ikke harnoget imod kamphunde, når de er godt opdraget. og kamphunde er et vidt begrep. ¨så håber ingen bider sig mærke i den komentar ;)

 

 

UPDATE

I går ringede min mand til landbetjenten og anmeldte vor nabo. da vi virkelig bare fik nok.

I dag blev VI så anmeldt, samt ALLE vore naboer, da manden mener vore hunde gør for meget.

så nu har vi gang i en rigtig dejlig nabo krig her.

(ingen kan lide ham, da han er en meget mystisk type, og faktisk kun er ude på at ødelægge, han fikserer på ting vi andre synes er latterlig. Han har f.eks i dag sadt video kamera op i vinduet for at optage om vi kommer til at køre ind på hans grund. han bor nemlig i krydset. Helt ærlig :shock:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...