Besvaret Marts 22, 200917 år Forfatter comment_142592 Vil bare lige opdatere Sookie er ved at være i omdrejninger igen. De sidste par dage har hun syntes vi har været kedelige - så hun har fundet alt sit legetøj frem og smidt det op i luften - hun virker som hun totalt er på speed :5up: I går tog vi på stranden for jeg syntes at nu måtte hun gerne strække lidt ud - og hun lignede sku en greyhound Hun legede med den sødeste hvalp på 7 måneder, en blanding af alt muligt (fox-terrier,dansk/svensk, Shiba, schæfer og en masse andet jeg ikke kan huske) Så nu er er alt ved at være normalt herhjemme igen - det er altså dejligt :5up: Rapporter
Besvaret Marts 22, 200917 år comment_142597 Vil bare lige opdatere Sookie er ved at være i omdrejninger igen. De sidste par dage har hun syntes vi har været kedelige - så hun har fundet alt sit legetøj frem og smidt det op i luften - hun virker som hun totalt er på speed :5up: I går tog vi på stranden for jeg syntes at nu måtte hun gerne strække lidt ud - og hun lignede sku en greyhound Hun legede med den sødeste hvalp på 7 måneder, en blanding af alt muligt (fox-terrier,dansk/svensk, Shiba, schæfer og en masse andet jeg ikke kan huske) Så nu er er alt ved at være normalt herhjemme igen - det er altså dejligt :5up: Tak for update :kys: Lyder som en rigtig dejlig tur :blink: Og godt alt er tilbage til normale Rapporter
Besvaret Marts 22, 200917 år comment_142603 Hvor er det godt at høre, at hun har det godt igen. Man bliver så bange når man ikke ved hvad der er galt. Rapporter
Besvaret Marts 22, 200917 år comment_142656 Ai, hvor godt at høre Tusind tak for update :kys: Rapporter
Besvaret Marts 22, 200917 år comment_142765 Dejligt at høre det går godt med vovsi Tak for updaten. Rapporter
Besvaret Marts 22, 200917 år Forfatter comment_142844 Er hun blevet sniffet af Pelle? Næ - det er hun ikke, så jeg må tro på lægen :5up: Rapporter
Besvaret Marts 22, 200917 år comment_142862 Næ - det er hun ikke, så jeg må tro på lægen :5up: Så gør vi det Godt det stadig tegner lyst :5up: Rapporter