Hop til indhold

Sookie er hjemme igen


FOX
 Share

Recommended Posts

øv skal bare lige af med mine tanker :cry:

 

Sookie er blevet opereret idag - hun havde en stor knude i siden (på ribbenene) - og dyrlægen sagde, at den skulle til lab. undersøgelse, da han mente den så meget mistænkelig ud (mistanke om aggresiv kræftknude).

 

Så nu har jeg en hund der ikke helt er holdt op med at bløde liggende ved siden af mig. Hun kunne ikke falde til ro hos dyrlægen selvom hun har været i fuld narkose, så det er derfor det bløder lidt endnu. Men heldigvis er Sookie mega træt nu og jeg håber at jeg kan holde hende i ro et par timer. Aret er vel omkring 10-15 cm langt. Pu ha sikke en dag.

 

Og så stakkels Alto han kunne slet ikke finde ud af, hvorfo han ikke måtte lege med Sookie da jeg kom hjem med hende. Bare lige en øv dag for os alle sammen.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 133
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Den stakkel , og stakkels dig , ventetiden er bare lang når man venter på svar , hvor lang tid skal du vente på det

 

Mange tanker herfra , jeg krydser fingre for det ikke er så galt

 

 

Blødningen er vist stoppet nu - og hun er skarpt overvåget af os begge. Lige nu har manden fået hende til at sove, så det er godt.

 

Svar på lab.testen tager 10-14 dage :megaked: og jeg syntes det er hårdt at vente så længe, men vi håber det bedste.

 

Tak for alle de søde ord

Link til indlæg
Del på andre sites

Blødningen er vist stoppet nu - og hun er skarpt overvåget af os begge. Lige nu har manden fået hende til at sove, så det er godt.

 

Svar på lab.testen tager 10-14 dage :megaked: og jeg syntes det er hårdt at vente så længe, men vi håber det bedste.

 

Tak for alle de søde ord

 

Uf, det er lang tid at gå og vente :(

 

Husk at opdatere!

 

Men godt at blødningen ser ud til at være stoppet. Bette, søde Sookie altså :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Blødningen er vist stoppet nu - og hun er skarpt overvåget af os begge. Lige nu har manden fået hende til at sove, så det er godt.

 

Svar på lab.testen tager 10-14 dage :megaked: og jeg syntes det er hårdt at vente så længe, men vi håber det bedste.

 

Tak for alle de søde ord

 

Det er mange dage at skulle vente :ae: , men som du sikkert ved , dem der venter på noget godt , kan aldrig vente længe nok :-)

 

Nu skal i alle have en god nattesøvn , og jeg krydser fingre

Link til indlæg
Del på andre sites

Ventetiden på svar er aldrig sjov - men desværre nødvendig jo.

 

Jeg syntes det er godt at dyrlægen vælger at fjerne den og indsende istedet for måske at slå det lidt hen som nogle jo desværre også gør.

 

God bedring :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

lidt nyt herfra.

 

Sookie tager det bare så flot - blødningen var stoppet helt i går aftes. Hun var rigtig god til at holde sig i ro, men hun forstår ikke lige, hvorfor hun skal luftes i haven MED snor på :-D

 

Jeg var lidt nervøs for at hun skulle slikke i såret i nat, så frem med gæstemadrassen - og mor ned og ligge ved siden af hende:oops: og far i sofaen, så hun ikke kunne hoppe derop :-D Natten gik dog rigtig godt - hun sov bare så sødt hele natten. Så nu er jeg ikke så bekymret for såret mere.

 

Alto forstår så stadivæk ikke, at de ikke må lege, men det må han finde sig i.

 

Igen tak for alle de søde ord - jeg skal nok holde jer opdateret - knus til alle herfra :vinken:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

lidt nyt herfra.

 

Sookie tager det bare så flot - blødningen var stoppet helt i går aftes. Hun var rigtig god til at holde sig i ro, men hun forstår ikke lige, hvorfor hun skal luftes i haven MED snor på :-D

 

Jeg var lidt nervøs for at hun skulle slikke i såret i nat, så frem med gæstemadrassen - og mor ned og ligge ved siden af hende:oops: og far i sofaen, så hun ikke kunne hoppe derop :-D Natten gik dog rigtig godt - hun sov bare så sødt hele natten. Så nu er jeg ikke så bekymret for såret mere.

 

Alto forstår så stadivæk ikke, at de ikke må lege, men det må han finde sig i.

 

Igen tak for alle de søde ord - jeg skal nok holde jer opdateret - knus til alle herfra :vinken:

 

Hvor godt at høre , stort :ae: til jer

Link til indlæg
Del på andre sites

tak for updaten,

 

vi var nød til at have lampeskærm på cujo konstant(droppede den kun når vi gik tur), han kunne slet ikke holde sig i ro, så vi måtte ind igen dagen efter og have en endnu stærkere forbindning på fordi såret sprang op, syningerne gik op. Den sad på bagbenet, lige over "knæet" så det var et yderst sårbart sted:(

 

men godt tøsen kan holde sig i ro så der ikke sker mere :ae::ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...