Hop til indhold

Hvad sker der lige for hende, (om Groa)


Gryn
 Share

Recommended Posts

Groa er 21 mdr. nu, hun blev steriliseret i maj.

Hun havde en løbetid, det er 10 mdr. siden. Der var hun hanhundegal, red på sit legetøj og strintede på det. Hun lå ofte på ryggen og så kørte hun leget tøjet hen over tissekonen med sine forben. Hun forsatte efter løbetid var slut. Det stoppede så da hun blev steriliseret.

NU er hun så igen begyndt at gnide legetøjet hen over tissekonen. Det ser nærmest ud som om hun tilfredstiller sig selv.

Hvad går der lige galt forhende? Kan det være fordi hun muligvis skulle have været i løbetid nu?

Det skal dog siges hun ikke strinter på legetøjet, heldigvis.

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvom din hund er steriliseret, kan hun i op til to år efter operationen, få symptomer på løbetid. Det er noget der går over efterhånden. Min egen tæve havde det på samme måde efter hun blev steriliseret

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun kan godt både være stresset og hormonramt :)

 

Jeg synes ikke hun virker stresset, men hormonramt kan det bestemt lyde som.

Jan har hende med i dag, han siger hun er meget rolig, og synes hun sover en del.

 

Speedy, Freia og Mega fik også fjernet det hele, synes ikke de var sådan. Men de havde jo også livmoderbetændelse, måske det er anderledes?

Link til indlæg
Del på andre sites

Groa og Lua burde ses i denne tid...

Det lyder som om de er i samme situation. Bortset fra at Lua ikke er sterilesseret :wink:

 

Har du ringet og snakket med Gudrun om det?

 

Nej, men det gør jeg hvis det ikke bliver bedre i løbet af et par dage.

har aldrig oplevet noget lignende, Groa er trods alt vores 4. hunhund, og jeg er selv vokset op med hunhunde.

Groa var ulidelig da hun var i løbetid, de andre har været mere afdæmpet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...